۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۹
گرامیداشت روز جهانی نمایشگاه‌ها در همایش صنعت نمایشگاهی

گرامیداشت روز جهانی نمایشگاه‌ها در همایش صنعت نمایشگاهی

همایش صنعت نمایشگاهی به مناسبت گرامیداشت روز جهانی نمایشگاه‌ها در سال ۲۰۲۲، امروز شنبه ۲۱ خرداد در سالن اجلاس سران برگزار شد.

به گزارش بازار، همایش صنعت نمایشگاهی با شعار تاکید بر ارزش غیرقابل جایگزین نمایشگاه‌ها و رویدادهای تجاری رو در رو در رشد و بهبود اقتصاد جهان و نقش نمایشگاه‌ها در بهبود اقتصاد، برگزار شد.

براساس این گزارش؛ در این همایش آقای پیمان پاک رئیس سازمان توسعه تجارت ایران، آقای رازدار مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی جمهوری اسلامی ایران و جمعی از تشکل‌های صنعت نمایشگاهی پیشکسوتان و فعالان نمایشگاهی، انجمن صنفی کارفرمایی غرفه سازان و انجمن نمایشگاه‌ها و رویدادهای خارجی حضور دارند.

بنابراین گزارش، امسال هفتمین سال است که با یک ایده از طرف یکی از متخصصان پیشکسوت نمایشگاهی ایران، فعالان نمایشگاهی جهان و ایران همایش صنعت نمایشگاهی را برگزار می‌کنند.

همچنین؛ با توجه به اهمیت فراوان صنعت نمایشگاهی در سراسر جهان، بزرگان صنعت نمایشگاهی و تعداد زیادی از اعضای انجمن جهانی نمایشگاه‌ها روز ۷ ژوئن را به عنوان روز جهانی صنعت نمایشگاهی تعیین کردند.

ثبت تاریخ روز جهانی صنعت نمایشگاهی دارای اهدافی همچون بالا بردن سطح دانش نمایشگاهی در ارتباط با مخاطبان، ارج نهادن به بزرگان صنعت نمایشگاه، ایجاد انگیزه برای تولید ملی، صادرات و رونق نمایشگاه‌های بین المللی است.

کد خبر: ۱۵۵٬۴۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha