۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
نگرش برخی مدیران با شعار سال هم‌تراز نیست
رئیس اتاق بازرگانی گرگان:

نگرش برخی مدیران با شعار سال هم‌تراز نیست

گرگان- رئیس اتاق بازرگانی گرگان گفت: هم‌اکنون نگرش برخی از مدیران با شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب هم‌تراز نیست و تا زمانی نگرش مدیران با جهش تولید تراز نشود، جهش تولید محقق نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، علی محمد چوپانی ظهر چهارشنبه در نشست کارآفرینان استان با استاندار گلستان با موضوع تحقق شعار سال «جهش تولید» اظهار کرد: جهش تولید به یک از اهداف اصلی نظام تبدیل شده است و فقط یک شعار نیست.

وی تأکید کرد: برای تحقق جهش تولید نیازمند الزاماتی هستیم که در بستر حاکمیت شکل می‌گیرد چراکه در غیر این صورت جهش تولید در حد یک شعار باقی می‌ماند.

رئیس اتاق بازرگانی گرگان ادامه داد: هم‌اکنون نگرش برخی از مدیران با منویات مقام معظم رهبری هم‌تراز نیست و تا زمانی نگرش مدیران با جهش تولید تراز نشود، جهش تولید محقق نمی‌شود.

وی با بیان اینکه چالش‌های فراروی تولیدکنندگان استان فقط با برگزاری دوره‌های آموزشی برای برخی از مدیران ارشد گلستان قابل حل است، تصریح کرد: برخی از مدیران به هیچ عنوان به دنبال تغییر نگرش خود نیستند و سخنانی به میان می آورند که امروزه منسوخ شده است.

چوپانی خاطرنشان کرد: این نگرش  و مقاومت مدیران در مقابل تغییر، هزینه فعالیت‌های اقتصادی را در استان بالا می‌برد و سرمایه گذاران را دلسرد می‌کند.

کد خبر: ۱۵٬۵۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha