۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱
ایجاد پردیس علم و فناوری کشاورزی در همدان
استاندار همدان اعلام کرد:

ایجاد پردیس علم و فناوری کشاورزی در همدان

همدان - استاندار همدان از ایجاد پردیس علم و فناوری کشاورزی در همدان خبر داد و گفت: همدان به عنوان سومین استان در کشور پردیس علم و فناوری کشاورزی را ایجاد می‌کند.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه سازوکار اجرایی فرمان سال ۱۴۰۱ مقام معظم رهبری با بیان اینکه پارک علم و فناوری توانسته تحول و جهشی را در زیرمجموعه کاری خود ایجاد کند اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های بالای استان، وجود دانشگاه‌های با پیشینه‌ خوب و اساتید مجرب، باید در زمینه اقتصاد دانش‌بنیان در کشور پیشرو باشیم.

وی با بیان اینکه حرکت مجموعه مدیریتی استان در مسیر اقتصاد دانش‌بنیان، یک‌ تکلیف شرعی و قانونی است، گفت: در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی استان، شاهد تحرک و پویایی هستیم ضمن اینکه قرار است تفاهم‌نامه‌ چندجانبه برای ایجاد پردیس علم و فناوری کشاورزی منعقد شود.

استاندار همدان ادامه داد: این تفاهم‌نامه بین استانداری، جهاد کشاورزی، مرکز تحقیقات کشاورزی پارک علم و فناوری استان و پارک علم و فناوری کشاورزی در وزارت جهاد کشاورزی امضا خواهد شد.

وی گفت: این تفاهم‌نامه با هدف توسعه مراکز رشد و شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای افزایش تولید و اشتغال و ارتقای بهره‌وری ایجاد و در مرکز تحقیقات کشاورزی و محوطه آن نیز اجرا خواهد شد.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: با این اقدام، همدان به عنوان سومین استان در کشور و نخستین استان در منطقه غرب کشور است که پردیس علم و فناوری کشاورزی را ایجاد می‌کند.

استاندار همدان ادامه داد: در ستاد اقتصاد دانش‌بنیان هفت کمیته‌ تعریف شده که رویکرد و هدف آن دانش‌بنیان کردن تولید و اشتغال‌آفرینی است.

کد خبر: ۱۵۵٬۳۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha