۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
توسعه ۵ کیلومتری شبکه جمع‌آوری فاضلاب در ملایر
طی یکسال گذشته صورت گرفت؛

توسعه ۵ کیلومتری شبکه جمع‌آوری فاضلاب در ملایر

همدان - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ملایر با بیان اینکه این شهرستان دارای بیش از ۱۲۰ کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب است، گفت: پنج کیلومتر از این شبکه طی یک سال گذشته اجرا شده و آماده بهره‌برداری است.

به گزارش خبرگزاری بازار، یاسین جوکار اظهار کرد: توسعه پنج کیلومتری شبکه جمع‌آوری فاضلاب، توسعه و اصلاح ۴.۵ کیلومتری شبکه آبرسانی فرسوده و تغییر سامانه گندزدایی شهرهای زیر پوشش به آب ژاول از جمله اقدامات صورت گرفته طی یکسال اخیر بوده است.

وی به پیاده‌سازی سیستم GIS تحت وب در تمام شهرهای این شهرستان اشاره کرد و گفت: راه‌اندازی میز خدمت در آبفای ملایر و افتتاح نیروگاه خورشیدی ساختمان اداری آب و فاضلاب ملایر از دیگر اقدامات یک سال گذشته بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ملایر بیان کرد: اقدامات چشمگیری در زمینه اجرای خطوط و شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر ملایر طی یک سال گذشته انجام شد.

ملایر دارای ۱۲۰ کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب است

وی با بیان اینکه در راستای اقدامات انجام‌شده شهرستان ملایر امروز دارای بیش از ۱۲۰ کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب است، افزود: از این میزان حدود پنج کیلومتر طی یک سال گذشته انجام و آماده بهره‌برداری شده است.

جوکار با اشاره به فعال بودن تصفیه‌خانه فاضلاب ملایر، تصریح کرد: ماهیانه حدود ۲۰۰ هزار مترمکعب فاضلاب شهر ملایر در این تصفیه‌خانه جمع‌آوری و تصفیه می‌شود.

وی ادامه داد: به‌دلیل قدمت و فرسودگی بالای شبکه آبرسانی در برخی مناطق شهرستان و ایجاد شکستگی مکرر لوله‌های آب در این نواحی، تعویض لوله‌های فرسوده به‌منظور پیشگیری از هدررفت آب در اولویت قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ملایر اظهار کرد: تغییر سامانه گندزدایی شهرهای زیر پوشش به آب به‌منظور تأمین ایمنی بیشتر سیستم گندزدایی آب ژاول نسبت به سامانه کلرزنی انجام شده است.

سیستم گندزدایی مخازن آب به سامانه آب ژاول تبدیل شد

وی با بیان اینکه درحال حاضر تمام شهرهای ملایر به این سامانه ایمن تجهیز شده است، یادآور شد: شرکت آبفای ملایر با جمع‌آوری کپسول‌های کلرزنی سیستم گندزدایی شهرهای ملایر، جوکار، زنگنه، ازندریان و آق‌گل، تمام سیستم گندزدایی مخازن آب شهرستان را به سامانه آب ژاول تبدیل کرد.

جوکار با اشاره به پیاده‌سازی سیستم GIS تحت وب در تمام شهرهای این شهرستان، اظهار کرد: با توجه به توسعه علوم جدید و اهمیت صحت و درستی اطلاعات زیرساخت، عملیات پیمایش، جمع‌آوری و ثبت اطلاعات جامع شرکت آبفای ملایر انجام شد.

جوکار با بیان اینکه در راستای تکریم ارباب‌رجوع، جلوگیری از سرگردانی مراجعان و ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان، شرکت اقدام به برپایی میز خدمت الکترونیکی کرد، گفت: این اقدام به‌منظور پاسخگویی غیر حضوری به ارباب‌رجوع و راهنمایی مشتریان کرده است.

وی با اشاره به افتتاح نیروگاه خورشیدی در ساختمان اداری آب و فاضلاب ملایر، بیان کرد: این اقدام در راستای تحقق اهداف توسعه اقتصادی، اجتماعی، زیست‌محیطی و توسعه پایدار صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ملایر ظرفیت این نیروگاه خورشیدی را ۱۰ کیلووات دانست و افزود: این پروژه با عقد قراردادی به مبلغ یک میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال با شرکت هوشمندسازان بی‌سیم غرب و از اعتبارات جاری شرکت به انجام رسید.

کد خبر: ۱۵٬۵۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha