۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
۶۵۵تخلف واحد های صنفی در استان سمنان ثبت شده است
سرپرست سازمان صمت سمنان:

۶۵۵تخلف واحد های صنفی در استان سمنان ثبت شده است

سمنان - سرپرست سازمان صمت سمنان از ثبت ۶۵۵ تخلف از سوی اصناف استان در طرح نوروزی خبر داد و گفت: در این زمینه ۵۵۴ پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات ارجاع شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، علی تشنه دل در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران به میزبانی صمت سمنان همزمان با ظهر چهارشنبه با بیان اینکه در طرح نظارتی نوروز سال جاری، ۶۵۵ فقره تخلف از واحدهای صنفی در استان  ثبت شده است، ابراز کرد: در این طرح که از اول اسفند ماه سال گذشته آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه سالجاری ادامه داشت، هفت هزار و ۸۰۰مورد بازرسی از واحدهای صنفی انجام گرفته است.

وی از مفتوح شدن ۵۵۴ پرونده تخلف اعم از گرانفروشی ، کم فروشی ، عدم درج قیمت ، عدور صدور صورتحساب و ... در سطح استان سمنان خبر داد و ابراز کرد: تشدید نظارت بر بازار و جلوگیری از وقوع تخلفات از جمله مهمترین اهداف طرح تشدید نظارت نوروزی است.

سرپرست سازمان صمت سمنان با بیان اینکه میزان ریالی تخلفات کشف شده در سطح استان ۱۳ میلیارد و ۱۱۸ میلیون و ۳۱۲ هزار ریال بوده است، تاکید کرد:  این پرورنده‌ها برای بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

علی تشنه دل با بیان اینکه نانوایی ها در زمینه فراوانی بازرسی های صورت گرفته از کالاهای اساسی و اولویت دار با ۹۰ تخلف در صدر قرار دارند، تاکید کرد: در مدت اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار نوروزی همچنین ۲۸۸ مورد شکایت مردمی به سامانه رسیدگی شکایات مردمی (ستاد خبری) سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اعلام شده است.

کد خبر: ۱۵٬۵۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha