۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۷
فاز ۲ آزادراه تهران - شمال امسال تکمیل می شود
مدیرعامل شرکت ساخت زیربناهای حمل ونقل کشور:

فاز ۲ آزادراه تهران - شمال امسال تکمیل می شود

مرزن آباد- مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور گفت: قطعه دوم آزادراه تهران - شمال تا پایان سال جاری تکمیل می شود و هم اکنون ۸۰ جبهه در این محور فعال است.

به گزارش بازار، خیرالله خادمی عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از طرح های راهسازی غرب مازندران با اشاره به اینکه قطعه دوم آزادراه تهران - شمال تا پایان سال تکمیل می شود، افزود: در حال حاضر بیش از دو هزار نیرو در ۸۰ جبهه مشغول فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه قطعه دوم آزادراه تهران - شمال به طول ۲۲ کیلومتر در دست ساخت است، اعتبار صرف شده از سال قبل تاکنون در این قطعه را بیش از دو هزار میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: مسیر شمال به جنوب این مسیر سال آینده زیربار ترافیک می رود.

وی با اشاره به هزینه بالای طرح های راهسازی در مازندران، سه خطه شدن محورهای استان را نیازمند ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار دانست و گفت: محدودیت های زیست محیطی، منابع طبیعی و تعارضات اجتماعی از دیگر مشکلات فراروی اجرای طرح های راهسازی در مازندران است.

خادمی با بیان اینکه سه هزار و ۳۰۰ کیلومتر خط ریلی در کشور وجود دارد، سطح آزادراه را دو هزار و ۸۰۰ کیلومتر و بزرگراه را ۲۰ هزار کیلوومتر بیان کرد و گفت: تکمیل طرح های راهسازی نیازمند اعتبار کلان است.

کد خبر: ۱۵۵٬۱۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha