۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳
مصرف ۶۰ هزار مگاواتی برق کشور در ساعات اوج
مدیرعامل توانیر عنوان کرد

مصرف ۶۰ هزار مگاواتی برق کشور در ساعات اوج

مدیر عامل توانیر گفت: میزان اوج مصرف کشور در حال حاضر، نزدیک به ۶۰ هزار مگاوات است که به نسبت سال گذشته رقمی بالغ بر ۳ هزار مگاوات افزایش را شاهد هستیم.

به گزارش بازار، آرش کردی در گفتگو با رسانه ملی اضافه کرد: برنامه‌های مدیریت مصرف وزارت نیرو، از دو روز قبل یعنی تاریخ ۱۶ خرداد آغاز شده است.

وی افزود: وضعیت به گونه‌ای است که بخش صنایع، بخش کشاورزی و بخش عمومی اداری همکاری خوبی را شروع کردند و مدیریت مصرف را طی این سه روز شاهد بودیم و همین روند مدیریت مصرف را در همه بخش‌ها شاهد خواهیم بود و تداوم خواهیم بخشید.

مدیر عامل توانیر ادامه داد: بیشترین همکاری را در بحث مدیریت مصرف در بخش صنایع شاهد بودیم، همینطورکشاورزان که همکاری خوبی با توانیر داشتند و از بسته‌های همکارانه و هماهنگی که از قبل با آن‌ها صورت گرفته بود استقبال کردند.

کردی اضافه کرد: در بخش ادارات هم کار را تداوم می‌دهیم و محدودیتی برای برق رسانی به مردم وجود ندارد.

مدیرعامل توانیر گفت: برخی از حوادث ممکن است به شکل ناخواسته اتفاق بیافتد، مثل طوفانی که دیروز در تهران شاهدش بودیم و قطعی‌های پراکنده‌ای را ایجاد کرد که این‌ها ناشی از کمبود تولید و مدیریت مصرفی نیست.

کردی در پایان اشاره کرد: پیش بینی می‌شود، با هماهنگی که با بخش‌های مختلف صورت گرفته است و همراهی که مردم خواهند داشت، شاهد هیچگونه محدودیتی در بخش‌های مختلف به ویژه بخش خانگی نباشیم.

کد خبر: ۱۵۵٬۱۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha