۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
وضعیت سولانا کاملا نامشخص است| صعود به ۴۸ دلار یا ریزش تا ۳۱ دلار!
تحلیل بازار رمزارزها؛

وضعیت سولانا کاملا نامشخص است| صعود به ۴۸ دلار یا ریزش تا ۳۱ دلار!

رمز ارز سولانا در بازه بسیار حساسی قیمت به سر می برد که هر دو سناریوی صعود یا نزول برای این ارز ممکن به نظر می رسد.

به گزارش بازار، با ادامه ریزش بازار رمزارزها و قرار گرفتن بسیاری از آنها در وضعیت بعضا وحشتناک، ارز دیجیتال سولانا نیز مانند بسیاری از آنها در وضعیت خوبی قرار ندارد.

سولانا طی روزهای گذشته تلاش هایی برای شکست مقاومت های پیش روی خود داشت که به دلیل حرکت ضعیف قیمت ناشی از حاکم شدن احساس ترس بر بازار کریپتو، همگی منجر به شکست شده و در نهایت، آنچه برآیند این تحرکات بود، تنها تشکیل کف ها و اوج های پایین تر است.

با این حساب به نظر می رسد سولانا که از آن به عنوان قاتل اتریوم نیز یاد می شود، در حال حاضر در روندی نزولی قرار داشته و تلاش هایی برای شکست مقاومت های پیش روی خود نیز دارد.

پیش بینی قیمت سولانا
قیمت سولانا از تثبیت بین سطح حمایت ۴۱.۲۵ دلار و مقاومت ۵۵.۹۷ دلار برای تقریباً سه هفته، دچار اصلاح قیمت مجدد شده و نهایتا در حال حاضر، در بازه قیمتی ۴۱.۲۵ دلار به ۳۷.۳۷ دلار در حرکت است. در حالی که ماهیت این حرکت به وضوح نزولی است، به نظر می‌رسد که کف قیمت در حدود ۳۷.۳۷ دلار در حال تثبیت است.

با توجه به شرایط فعلی، سرمایه گذاران باید برای گشودن پوزیشن های معاملاتی جدید بسیار مراقب باشند. چراکه علیرغم روند نزولی فعلی، حرکت قیمت به بالای سطح ۴۱.۲۵ دلار امید را در دل دارندگان این رمزارز زنده خواهد کرد. با این حال، پس از رسیدن قیمت سولانا به بالاتر از ۴۵ دلار، احتمال یک روند صعودی نیز وجود خواهد داشت.

وضعیت سولانا کاملا نامشخص است| صعود به ۴۸ دلار یا ریزش تا ۳۱ دلار!

رسیدن سولانا به چنین نقطه ای، به خریداران حاشیه‌ای اجازه می‌دهد تا وارد عمل شده و یک روند صعودی جزئی به نقطه ۴۸.۰۴ دلار را آغاز کنند. این حرکت نشان دهنده سود ۲۲ درصدی نسبت به قیمت فعلی سولانا خواهد بود. همچنین در یک حالت بسیار خوش بینانه و البته در شرایط فعلی، دور از ذهن، توکن SOL ممکن است مقاومت ۵۵.۹۷ دلار را مجددا آزمایش کرده و سود کل را به ۴۰ درصد از قیمت فعلی افزایش دهد.

در حالی که همه چیز برای آینده قیمت سولانا نامشخص به نظر می رسد، سرمایه گذاران باید توجه داشته باشند که از ۱۶ ماه می روند نزولی بر بازار این ارز حکم فرما بوده است. اکنون که توکن SOL در حدود ۳۷.۳۷ دلار در حال تثبیت است، سرمایه گذاران می توانند انتظار چرخش برای آلت کوین را از همین نقطه داشته باشند.

با این حال، اگر فروشندگان دوباره کنترل را در دست بگیرند و سطح حمایت ۳۷.۳۷ دلار را به یک مانع مقاومت در نمودار چهار ساعته تبدیل کنند، تز صعودی SOL باطل خواهد شد. این پیشرفت می‌تواند منجر به سقوط قیمت سولانا به ۳۱.۷۶ دلار شود، جایی که خریداران می‌توانند دوباره وارد عمل شوند.

کد خبر: ۱۵۵٬۰۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha