۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۵
تولید درب های ضد سرقت و ضد حریق| صنعت ساختمان گلستان نیازمند توجه است
در گفتگو با بازار بیان شد؛

تولید درب های ضد سرقت و ضد حریق| صنعت ساختمان گلستان نیازمند توجه است

گرگان- ضیایی، مدیر واحد صنعتی شرکت کاسپین دژ با بیان اینکه صنعت ساختمان در گلستان نیازمند توجه مسئولان است، گفت: صنعت ساختمان برای پیشرفت نیازمند ارتباط با سایر کشورهای همسایه است.

امیر ضیایی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه حضور در نمایشگاه فرصت بسیار خوبی برای معرفی صنعت حوزه ساختمان است، اظهارکرد: امیدواریم بتوانیم برای شرکت و هم برای استان در حوزه های مختلف اقتصادی مثمر ثمر باشیم.

مدیر واحد صنعتی شرکت کاسپین دژ افزود: ارگان هایی همچون اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان باید تلاش کنند تا با رایزنی هایی که انجام می دهند، بتوانند ملاقات های تجاری را با دیگر شرکت ها در استان ها و کشورهای مختلف حاضر در نمایشگاه فراهم کنند.

ضیایی با بیان اینکه تا به حال توانسته اند در چهار نمایشگاه در تهران و پنج دوره نمایشگاه گرگان شرکت داشته باشند، اضافه کرد: متاسفانه در این چند دوره به دلیل عدم تبلیغات و اطلاع رسانی نادرست مسئولان استانی جز بازخورد محلی چیزی برای ما در برنداشته است.

وی ادامه داد: در حالی اگر در این حوزه شرکت ها بخصوص شرکت ما به خوبی معرفی می شد، شاید می توانستیم در نمایشگاه های مختلف شاهد دستاوردهای بهتری برای استان و بخصوص شرکت خودمان داشته باشیم.

مدیر واحد صنعتی شرکت کاسپین دژ بیان کرد: این شرکت با نام تجاری «رویین در» فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ در شهر گرگان در زمینه فروش و واردات درب های ضد سرقت از کشور ترکیه آغاز کرد.

وی افزود: در سال ۱۳۸۹ با استفاده از مهندسین مجرب، نخبه، همچنین دستگاه های پیشرفته و تکنیک دانش بنیان در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع واقع در بزرگترین شهرک صنعتی گلستان در شهر آق قلا موفق به تولید نوع جدیدی از درب های ضدسرقت و ضدحریق شدیم که از نظر ساختاری ضد پیچش در زلزله و آتش سوزی شده است.

کد خبر: ۱۵۴٬۹۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha