۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱
هشدار اداره برق به صنعتگران قوچان| احتمال توقف بنگاه‌های تولیدی زیاد است
رئیس مجمع فعالان اقتصادی خبر داد:

هشدار اداره برق به صنعتگران قوچان| احتمال توقف بنگاه‌های تولیدی زیاد است

اداره برق به واحدهای صنعتی قوچان هشدار داده که برق صنایع مشهد قطع می‌شود. رئیس مجمع فعالان اقتصادی ایران با تائید این خبر گفت: با قطع برق واحدهای صنعتی احتمال تعدیل نیرو و توقف واحد تولیدی وجود دارد.

به گزارش بازار، اداره برق نواحی صنعتی در مشهد و قوچان به تولیدکنندگان هشدار دادند که برای جلوگیری از خسارت‌های ناشی از قطع برق ژنراتور بخرند.
رئیس مجمع فعالان اقتصادی ایران با تائید این خبر به بازار گفت: تامین برق و زیرساخت‌ها وظیفه اصلی دولتمردان است. هر ساله قطع برق واحدهای صنعتی تکرار می‌شود و به جای اینکه دولتمردان به فکر راه حل باشند تا یک بار برای همیشه به واحدهای صنعتی کمتر خسارت بزنند اما باز هر سال شاهد آزمون خطاهای گذشته هستیم.
محمدرضا حسینا توضیح داد: با افزایش نرخ دستمزد و تشدید تحریم‌ها هزینه تمام شده تولید کمر تولیدکنندگان را شکسته است. چنانچه قرار شود برق واحدهای تولیدی نیز قطع شود هزینه تمام شده بنگاه‌ها افزایش پیدا می‌کند.
او ادامه داد: احتمال دارد بنگاه‌های کوچک تولیدی نیروهای انسانی خود را تعدیل و فعالیت آنها محدود و متوقف شود.
حسینا گفت: اداره برق قوچان گفته آمادگی لازم را داشته باشید وصنعتگران را مجبور کرده که ژنراتور بخرند. متاسفانه در این بازه زمانی که زنده نگه داشتن بنگاه‌های تولیدی سخت شده است و صنعتگر باید به دنبال توسعه فعالیت خود باشد دغدغه قطع برق مانع فعالیت‌های توسعه‌ای می‌شود.
براساس این گزارش اداره برق قوچان در پیامی به صنعتگران این منطقه اعلام کرده است: با توجه به شروع فصل گرما و محدودیت تامین برق و حساسیت مجموعه شما نسبت به قطع برق ضروری است نسبت به تامین دیزل ژانراتور و برق پشتیبان جهت جلوگیری از وارد آمدن خسارت، تعهد لازم را به عمل آورید.

کد خبر: ۱۵۴٬۸۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha