۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
برگزاری دو مجمع عمومی و فوق العاده نماد همراه| رشد ۲۴ درصدی درآمد عملیاتی
بازار خبر داد

برگزاری دو مجمع عمومی و فوق العاده نماد همراه| رشد ۲۴ درصدی درآمد عملیاتی

بر اساس گزارش تلفیقی ۱۲ ماهه سود ناخالص «نماد همراه» به ۸۴۰۶ میلیارد تومان رسیده که رشدی ۲۷ درصدی نسبت به سال مالی قبل داشته است.

بازار؛ گروه بورس: مجمع عمومی شرکت ارتباطات سیار با نماد همراه از ساعت ۹ صبح روز یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱، در سالن خلیج فارس پژوهشگاه نیرو علاوه بر مجمع عمومی، مجمع فوق العاده برای بررسی فعالیت اصلی شرکت که برای انجام آن تأسیس گردیده یا بعد از آن براساس تصویب مجمع عمومی‌ به صورت فوق العادۀ صاحبان سهام، به شکل موجود تغییر یافته برگزار می شود.

براساس گزارش تلفیقی ۱۲ ماهه درآمد عملیاتی شرکت به ۳۰۲۰۹ میلیارد تومان رسیده که نسبت به سال مالی قبل تر رشدی ۲۴ درصدی داشته و سود ناخالص آن هم به ۸۴۰۶ میلیارد تومان رسیده که رشدی ۲۷ درصدی داشته است. همچنین با توجه به اینکه درآمد شرکت از فعالیت های در حال تداوم نسبت به سال مالی قبل رشدی ۱۷ درصدی داشته است

براساس گزارش تلفیقی ۱۲ ماهه درآمد عملیاتی شرکت به ۳۰۲۰۹ میلیارد تومان رسیده که نسبت به سال مالی قبل تر رشدی ۲۴ درصدی داشته و سود ناخالص آن هم به ۸۴۰۶ میلیارد تومان رسیده که رشدی ۲۷ درصدی داشته است. همچنین با توجه به اینکه درآمد شرکت از فعالیت های در حال تداوم نسبت به سال مالی قبل رشدی ۱۷ درصدی داشته سودسازی شرکت در سال مالی آتی هم ادامه خواهد داشت، هرچند هزینه های مالی شرکت نسبت به سال گذشته به دلیل رشد تورم و افزایش قیمت ارز در ایران رشدی ۱۰۱ درصدی داشته است، با این وجود سود خالص پایه هر سهم در سال مالی ۱۴۰۰ به ۱۱۹ تومان رسیده در حالی که در مجمع قبلی سود خالص پایه هر سهم ۱۰۵ تومان بوده است.

با توجه به برنامه های توسعه ای که شرکت ارتباطات سیار ایران در سال های اخیر اجرا کرده سودسازی شرکت هم روندی صعودی دارد به گونه ای که در دو ماهه منتهی به اردیبهشت امسال ۵۵۱۲ میلیارد تومان درآمد کسب نمود که از این مبلغ ۲۹۶۷ میلیارد تومان آن مربوط به همین ماه است، از طرف دیگر مبلغ درامد این شرکت در مدت ۲ ماهه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۸ درصد رشد داشته که می تواند تاییدی بر ادامه رشد سودسازی شرکت باشد.

کد خبر: ۱۵۴٬۸۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha