۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹
۸ هکتار از اراضی راکد شهرک‌های صنعتی استان سمنان تعیین تکلیف شد
مدیرحقوقی و قراردادها شرکت شهرک‌های صنعتی اسمنان:

۸ هکتار از اراضی راکد شهرک‌های صنعتی استان سمنان تعیین تکلیف شد

سمنان- مدیر حقوقی و قراردادها شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: بیش از هشت هکتار از اراضی راکد شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان از ابتدای فروردین تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۱ تعیین تکلیف و فسخ شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان، سیده سمانه زرگر، درباره اراضی واگذاری واحد های راکد صنعتی استان سمنان، بیان کرد: ۴۶ پرونده در دو جلسه هیئت حل اختلاف و داوری شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان مورد رسیدگی قضایی و کارشناسی قرار گرفته است.

وی بیان کرد: هشت هکتار زمین با فسخ ۱۱ فقره قرارداد راکد سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان فسخ و در مراجع قضایی مطرح شد.

مدیرحقوقی و قراردادها شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان تصریح کرد: ۱۷ فقره قرارداد با مساحت بیش از پنج هکتار برای ادامه فرایند سرمایه‌گذاری، مهلت دوباره بهره‌برداری اعطا و هشت فقره قرارداد نیز از دستور کار خارج شد.

زرگر با اشاره به یک فقره قرارداد انصرافی، خاطرنشان کرد: در مورد ۹ فقره قرارداد به مساحت بیش از ۲ هکتار تجدید جلسه شده است.

مدیر حقوقی و قراردادها شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان خاطرنشان کرد: باز پس‌گیری اراضی و فسخ قرارداد در خصوص متقاضیانی است که به تعهدات خود در قرارداد عمل نکردند.

به گزارش بازار، شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان دارای ۱۹ شهرک و ناحیه صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی درحال بهره‌ برداری است.

کد خبر: ۱۵۴٬۷۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha