۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
عملیات بهسازی جاده «شهداد- نهبندان» آغاز شد
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

عملیات بهسازی جاده «شهداد- نهبندان» آغاز شد

کرمان- رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از آغاز عملیات اجرایی بهسازی جاده «شهداد- نهبندان» خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدرضا پورابراهیمی ظهر دوشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی بهسازی و بازسازی محور «شهداد– نهبندان» اظهار کرد: ۲۳ کیلومتر از این مسیر در اثر سیلاب سال ۹۸ دچار خسارت شدید و تخریب شد.

وی با اشاره به پی گیری های انجام شده برای بازگشایی این مسیر ادامه داد: اجرای این پروژه به دلیل نبود بودجه کافی و عدم تخصیص ردیف اعتبار به تاخیر افتاد.

پورابراهیمی با اشاره به تایید طرح نهایی بهسازی و بازسازی مسیر «شهداد– نهبندان» در قالب ۴ قطعه افزود: امروز شاهد آغاز عملیات بهسازی قطعه های یک و دو هستیم که برای این منظور از طریق مناقصه قراردادی با پیمانکار پروژه به مبلغ ۲۵۷ میلیارد تومان منعقد می‌شود.

نماینده مردم کرمان و راور گفت: با توجه به اهمیت این مسیر، نیاز است دو قطعه دیگر هم در کوتاهترین زمان ممکن بهسازی و بازسازی شود بنابراین از معاون وزیر راه و شهرسازی درخواست داریم که این مساله را در دستور کار قرار دهد.

وی خواستار ارائه برنامه زمان بندی برای اجرای این پروژه شد و افزود: همچنین عرض جاده «کرمان- راور- دیهوک» هم کم بوده و آسفالت نامطلوبی دارد. با توجه به حادثه خیر بودن محور گفته شده درخواست داریم بهسازی این مسیر هم در دستور کار قرار بگیرد.

کد خبر: ۱۵۴٬۶۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha