۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
مستندات خسارت های ناشی از خشکسالی در کشور جمع آوری شد
معاون وزیر جهاد کشاورزی:

مستندات خسارت های ناشی از خشکسالی در کشور جمع آوری شد

ایلام- معاون آب و خاک وزیر جهاد کشاورزی گفت: گزارشات و مستندات خسارت‌های ناشی از خشکسالی در تمامی استان‌های کشور جمع آوری شده و در تلاشیم از طریق اعتبارهای تخصیصی، آن‌ها را جبران کنیم.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی ایلام، فریبرز عباسی در جریان سفر به شهرستان آبدانان، کشاورزی را رکن مهم اقتصاد کشور خواند و اظهار داشت: استفاده از روش های نوین کشاورزی، توسعه آموزش های کاربردی بهره وران، نظارت دقیق بر فرایند کاشت، داشت و برداشت و استفاده بهینه از نهاده های مورد نیاز به صنعت کشاورزی رونق بخشیده و چالش های زیان آور آنرا کاهش می دهد.

وی پدیده خشکسالی در استان ایلام و بعضی از استان های دیگر را سخت و کم سابقه دانست و افزود: با هماهنگی های بعمل آمده و احصاء دقیق آمار، خسارت های ناشی از خشکسالی را از محل اعتبارهای مربوطه در بودجه سالجاری جبران و کشاورزان کارآفرین را در این موقعیت بسیار سخت جبران نماییم.

لازم به یادآوری است معاون آب و خاک وزیر جهاد کشاورزی در این سفر از طرح های در دست احداث و بندهای انحرافی چم کبود، هزارانی و مولاب آبدانان بازدید و نسبت به تخصیص اعتبار برای تکمیل و تجهیز آنان قول مساعد داد.

کد خبر: ۱۵۴٬۳۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha