۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱
بزرگترین رویداد فناورانه ملی در حوزه حمل ونقل جاده‌ای برگزار می‌شود
توسط سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای؛

بزرگترین رویداد فناورانه ملی در حوزه حمل ونقل جاده‌ای برگزار می‌شود

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در مسیر تبدیل به سازمان دانش بنیان نخستین رویداد تخصصی TechnoTransport۲۰۲۲ را در قالبی نوآورانه برگزار می‌کند.

به گزارش بازار، رویداد فناورانه حمل‌ونقل با مشارکت کلیه اجزای اکوسیستم نواوری حمل ونقل جاده‌ای متشکل از شبکه بزرگ سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شبکه دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی و شرکت‌های دانش بنیان به ویژه پردیس دانشکدگان فنی دانشگاه تهران و با کمک شتابدهنده تخصصی سازمانی حمل و نقل پیشرفته تکفارم مبتنی بر روش‌های نوین مدیریت طراحی و توسعه محصولات دانش بنیان و استارت آپی و بر اساس الگوی نوین فرآیند شتابدهی و با هدف بکارگیری دستاوردهای رویداد در حوزه حمل و نقل جاده‌ای اجرا می‌شود.

محورهای اصلی رویداد تخصصی حمل ونقل جاده‌ای شامل ارائه راهکارها و خدمات مبتنی بر فناوری های نوین و هوشمندسازی، توسعه روش‌های نوین و پیشگیرانه در ارتقای ایمنی حمل ونقل جاده‌ای، نوسازی، بهسازی و بهینه‌سازی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای، ارتقای فرآیندهای عملیاتی حمل ونقل جاده‌ای و لجستیک، روشه‌ای خلاقانه موثر در آموزش حرفه‌ای شاغلین در حمل ونقل جاده‌ای، راهکارهای تحولی و فناورانه در شکوفایی اقتصاد حمل ونقل جاده‌ای، متناسب سازی و رونق بخشی حمل ونقل کالا و مسافر و ترانزیت و ایده آزاد فناورانه در حوزه رفع مسایل حمل ونقل جاده‌ای می‌شود.

آخرین مهلت دریافت طرح‌ها و ایده‌ها تاریخ ۳۱ تیرماه سال جاری است.

طرح‌های منتخب با سطوح فناوری بالا دارای قابلیت حل مشکلات حمل ونقل جاده‌ای کشور توسط سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای و شبکه سرمایه‌گذاران مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

طرح‌های منتخب فناورانه استارتآپی با حمایت شتابدهنده تخصصی در مراکز نوآوری مربوطه مستقر و مورد حمایت شتابدهنده تخصصی تکفارم و معاونت علمی وفناوری و شبکه سرمایه‌گذاران قرار خواهند گرفت.

در آخرین مرحله رویداد از طرح پ‌های برتر در نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و لجستیک با حضور وزیر راه و شهرسازی رونمایی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای علاقمندان و نواوران می‌توانند به منظور ارایه طرح‌های نوآور و آگاهی از برنامه زمانبندی و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه برگزاری رویداد و به آدرس اینترنتی www.rmto.ir/technotransport و www.technotransport.ir مراجعه کنند.

کد خبر: ۱۵۴٬۳۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha