۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷
ایلام نیازمند 3 کشتارگاه مرغ است
استاندار ایلام:

ایلام نیازمند 3 کشتارگاه مرغ است

ایلام- استاندار ایلام با اشاره به تولید سالانه ۵۰ هزار تن گوشت مرغ در استان، گفت: ایلام نیازمند سه کشتارگاه مرغ است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، حسن بهرام‌نیا اظهار کرد: تولید زمینه ساز کارآفرینی، اشتغالزایی، آسایش و رفاه جامعه است و باید همه دستگاه‌ها پشتیبان و حامی تولید باشند.

وی در ادامه بیان کرد: در کنار افزایش تولید و صادرات نباید از مسایل بهداشتی و امنیت غذایی محصولات غافل شویم چرا که اصل نخست در تولید هر محصول رعایت ملاحظات بهداشتی است.

استاندار ایلام در ادامه بر لزوم گره گشایی از مشکل تولید کنندگان تاکید کرد و افزود: حل مشکلات تولید کنندگان با نگاه مثبت مدیران و در میدان عمل قابل تحقق است.

وی با بیان اینکه ایلام نیازمند سه کشتارگاه مرغ است، گفت: علاوه بر کشتارگاه مرغ ایلام، باید کشتارگاه‌های مرغ آبدانان و کارزان شهرستان سیروان نیز به نتیجه برسد.

رئیس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ضمن تاکید بر حذف بروکراسی اداری برای هموار کردن مسیر سرمایه‌گذاری در امر تولید در استان گفت: مدت زمان صدور مجوزها و پروانه‌های تولید در استان از چندین ماه، در برخی مواقع به دو هفته کاهش یافته است و این یک روند مثبت در امر تولید است.

استاندار ایلام رعایت استاندارد و حفظ امنیت و سلامت غذایی را دو الزام مهم برای شرط فعالیت و حمایت قاطع از طرح‌های تولیدی مواد غذایی استان عنوان کرد و گفت: همه تولید کنندگان مواد غذایی باید این دو مولفه مهم را نصب العین خود قرار دهند.

کد خبر: ۱۵۴٬۱۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha