۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷
تامین مواد اولیه از مشکلات واحدهای صنعتی سمنان است/ احیای یک هزار شغل
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان:

تامین مواد اولیه از مشکلات واحدهای صنعتی سمنان است/ احیای یک هزار شغل

سمنان- باقری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان، با بیان اینکه تامین مواد اولیه از مشکلات واحدهای صنعتی سمنان است، گفت: برنامه حمایتی و افزایش ظرفیت تولید واحدهای صنعتی در استان پیگیری می شود.

محمدرضا باقری در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به موانع تولید و توسعه شرکت های تولیدی و کارخانه های صنعتی مستقر در شهرک صنعتی استان سمنان و نواحی صنعتی این استان، بیان داشت: تامین مواد اولیه از مشکلات واحدهای صنعتی استان سمنان است.

وی با بیان اینکه تسهیلات سرمایه در گردش از دیگر مشکلات واحد های تولیدی محسوب می شود، تاکید داشت: در هفته جاری با حضور مسئولان نهضت احیا، مشکلات ۱۵ واحد تولیدی و صنعتی استان سمنان مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم برای همراهی با آنان صادر شد.

ایجاد فرصت های شغلی جدید
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان درباره دیگر مشکلات واحدهای صنعتی استان سمنان توضیح داد: بدهی بانکی و نیاز به تسهیلات سرمایه ثابت در کنار مشکلات پروانه بهره برداری از دیگر موانع تولید در سراسر استان محسوب می شود.

باقری با بیان اینکه دولت سیزدهم تاکید ویژه ای بر مقوله احیای واحد های راکد دارد، گفت: برای سال جاری احیای ۶۴ واحد صنعتی راکد استان سمنان در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه ایجاد یک هزار و ۸۸ شغل، با بازگشت ۶۴ واحد صنعتی استان سمنان به چرخه تولید، محقق می شود، بیان کرد: متاسفانه در استان سمنان ۴۸۸ واحد صنعتی زیر ۵۰ درصد ظرفیت خود کار می کنند که نشان از مشکلات و موانع تولید می دهد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان بیان کرد: برنامه افزایش ظرفیت ۱۰۰ واحد صنعتی استان سمنان با افزایش بیش از ۵۰۰ شغل در دستور کار قرار دارد.

کد خبر: ۱۵۴٬۰۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha