۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱
احتمال آغاز حرکت صعودی برای رمز ارز ریپل| الگوی گُوِه نزولی شکسته شد
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال آغاز حرکت صعودی برای رمز ارز ریپل| الگوی گُوِه نزولی شکسته شد

نمودار چهار ساعته نشان می دهد که قیمت XRP یک الگوی گوه نزولی در ماه می تشکیل داده که در تحلیل تحرک قیمت، این الگو معمولاً یک علامت صعودی است.

به گزارش بازار، قیمت ریپل در صبح چهارشنبه کمی عقب نشینی کرد که این مورد به اصلاح جزئی بازار در امروز مربوط می شود. در حال حاضر، توکن XRP با قیمت ۰.۴۱۷۸ دلار معامله می شود که اندکی کمتر از بالاترین قیمت هفته گذشته آن یعنی ۰.۴۳۵۵ دلار است. این قیمت همچنین حدود ۲۴ درصد بالاتر از پایین ترین سطح در ماه می است و ارزش کل بازار آن را به حدود ۲۰.۱ میلیارد دلار می رساند. قیمت ریپل، حدود ۷۸ درصد کمتر از بالاترین سطح در سال ۲۰۲۱ باقی مانده است.

قیمت XRP در چند روز گذشته کاهش یافته که دلیل آن نیز انتظار سرمایه گذاران برای تعیین تکلیف پرونده این رمز ارز در دادگاهی است که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) از سال ها پیش علیه این شرکت تشکیل داده است.

طی چند هفته گذشته هیچ پیشرفت عمده ای در این پرونده وجود نداشته است. با این حال، سرمایه گذاران معتقدند که نتیجه این پرونده برای قیمت XRP مثبت خواهد بود. محتمل ترین نتیجه این است که قاضی تصمیم خواهد گرفت شرکت و مدیران آن را جریمه کند. به عبارت دیگر، دادگاه احتمالاً توکن XRP را غیرقانونی اعلام نخواهد کرد.

جریمه شدن برای ریپل یک امر مثبت بوده به ریپل اجازه می دهد تا به کار خود ادامه داده و به تمرکز بر کسب و کار خود در بازار کریپتو ادامه دهد. در بیانیه ای در ماه می، مدیرعامل این شرکت اعلام کرد که پس از پایان پرونده، سهام شرکت را در معرض دید عموم قرار خواهد داد. انجام این کار می تواند ارزش سهام شرکت را به بیش از ۱۵ میلیارد دلار برساند. به گفته مدیرعامل، حجم نقدینگی ریپل نیز به ۸ میلیارد دلار افزایش خواهد یافت.

پیش بینی قیمت ریپل

احتمال آغاز حرکت صعودی برای رمز ارز ریپل| الگوی گُوِه نزولی شکسته شد

نمودار چهار ساعته نشان می دهد که قیمت XRP یک الگوی گوه نزولی در ماه می تشکیل داده است. در تحلیل تحرک قیمت، این الگو معمولاً یک علامت صعودی است. ریپل در روز دوشنبه این هفته موفق شد بالای ضلع بالایی گُوه نزولی حرکت کند. همچنین قیمت از میانگین متحرک ۲۵ روزه بالاتر رفته و این در حالیست که شاخص قدرت نسبی به زیر سطح خرید بیش از حد رسیده است.

از سوی دیگر، نمودار قیمت ریپل نیز چیزی شبیه به یک الگوی پرچم صعودی را تشکیل داده است. بنابراین، قیمت احتمالاً یک شکست صعودی خواهد داشت؛ چراکه گاوها مقاومت ۰.۵۰ دلار را هدف قرار می دهند. سقوط به زیر حمایت کلیدی در ۰.۴۰ دلار، نمای صعودی را باطل می کند.

کد خبر: ۱۵۴٬۰۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha