۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
حمایت و پشتیبانی از برگزاری نمایشگاه‌های کار در سراسر کشور

حمایت و پشتیبانی از برگزاری نمایشگاه‌های کار در سراسر کشور

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن بازدید از غرفه‌های نمایشگاه کار با کارفرمایان و کارجویان گفت‌وگو و راهکارهایی برای بهبود آن ارائه کرد.

به گزارش بازار، «محمود کریمی بیرانوند» در حاشیه بازدید از نمایشگاه کار دانشکده فنی دانشگاه تهران گفت: یکی از بزرگترین ویژگی‌های این نوع نمایشگاه‌ها این است که در فضای دانشگاه برگزار شده و بدون واسطه، مشکلات پیش‌روی تأمین نیروی انسانی صنعت و دانشجویان را منعکس می‌سازد.

وی افزود: این که دانشجویان در فضای دانشگاه می‌توانند در حال تحصیل، فرصت‌های شغلی آینده خود را از نزدیک لمس کنند، بزرگترین مزیت نمایشگاه‌های کاریابی است.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن بازدید از غرفه‌های نمایشگاه با کارفرمایان و کارجویان گفت‌وگو و راهکارهایی برای بهبود آن ارائه کرد.

نمایشگاه کار دانشکده فنی دانشگاه تهران با همکاری کاریابی الکترونیکی «ایران‌تلنت» از تاریخ ۸ الی ۱۰ خرداد میزبان کارجویان و فارغ‌التحصیلان برای کاریابی و استخدام در شرکت‌های معتبر داخلی بود.

«امید ملک» مدیرکل دفتر هدایت نیروی کار و کاریابی‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در جریان بازدید از نمایشگاه کار دانشکده فنی دانشگاه تهران، موضوعات تخصصی این حوزه را بررسی کرد.

کد خبر: ۱۵۳٬۹۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha