۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲
۸۵۰ میلیارد ریال برای ۲ پروژه عمرانی نوشهر و چالوس درنظر گرفته شد
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران:

۸۵۰ میلیارد ریال برای ۲ پروژه عمرانی نوشهر و چالوس درنظر گرفته شد

نوشهر - رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران گفت: ۸۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای محور دزدبن - مرزن آباد و پل ماشک در منطقه نوشهر و چالوس از سوی سازمان در نظر گرفته شده است.

مفید غلامی در حاشیه بازدید از پروژه های نیمه کاره نوشهر در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به طرح های نیمه کاره شهرستان نوشهر اظهار داشت: برای ساخت پل بزرگ ماشک و تعریض محور دزدبن - مرزن آباد  ۸۵۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی با عنوان اینکه اگر امسال وضعیت اعتباری بهبود داشته باشد، تخصیص اعتبار برای ساخت پلک ماشک در نوشهر جزو برنامه ها و اولویت های سازمان است، درباره پروژه نیمه کاره نیروگاه زباله سوز نوشهر نیز گفت: از مجموع اعتبار ۱۱۴ میلیارد تومان حوزه پسماند ۴۰ میلیارد تومان برای نوشهر و پروژه نیروگاه در نظر گرفته شده است.

غلامی با تاکید بر اینکه پروژه نیمه کاره مسکن مهر در شهرستان های نوشهر و چالوس نیز تکمیل می شود، پروژه استادیوم ورزشی را از دیگر طرح های عمرانی نوشهر بیان کرد و گفت: وضعیت این پروژه در حال پیگیری است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازنندران درباره وضعیت منطقه آزاد در مازندران نیز گفت: این طرح به سرانجام خوبی رسیده و اعتبارات مورد نظر را برای اجرایی شدن این پروژه در نظر گرفته ایم.

کد خبر: ۱۵٬۳۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha