۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹
تثبیت نسبی و بی تحرکی قیمت توکن «دوج لون» با وجود بهبود وضعیت بازار رمز ارزها
تحلیل بازار رمزارزها؛

تثبیت نسبی و بی تحرکی قیمت توکن «دوج لون» با وجود بهبود وضعیت بازار رمز ارزها

علیرغم حرکت مثبت ارزهای دیجیتال در بازار طی دو روز اخیر، قیمت رمز ارز دوج لون مارس (Dogelon Mars) در حالت تثبیت نسبی به سر می برد؛ چراکه تقاضا برای این میم کوین بسیار ضعیف به نظر می رسد.

به گزارش بازار، علیرغم حرکت مثبت ارزهای دیجیتال در بازار طی دو روز اخیر، قیمت رمز ارز دوج لون مارس (Dogelon Mars) در حالت تثبیت نسبی به سر می برد؛ چراکه تقاضا برای این میم کوین بسیار ضعیف به نظر می رسد. در حال حاضر، هر توکن این رمز ارز به نام ELON با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۰۵ دلار معامله می شود که طی چند هفته گذشته نیز در همین حوالی قیمت در حال تثبیت بوده است.

این قیمت حدود ۴۱ درصد بالاتر از پایین ترین سطح قیمت دوج لون در ماه می بوده و ارزش کل بازار را به حدود ۲۶۲ میلیون دلار می رساند. سایر میم کوین ها مانند دوج کوین و شیبا اینو نیز مورد توجه سرمایه گذاران قرار نگرفته اند.

در حال حاضر، دوج لون مارس یکی از بزرگترین میم کوین های جهان محسوب می شود. این ارز در اوج قیمت خود بیش از یک میلیارد دلار ارزش داشت. با این حال، ارزش بازار آن اخیراً سقوط کرده که در پی از دست رفتن جاذبه تمام بازار میم کوین ها برای سرمایه گذاران است. در واقع، ارزهای مشابهی مانند شیبا، دوج و فلوکی اینو، همگی بیش از ۵۰ درصد از بالاترین رکورد خود سقوط کرده اند.

افزایش نرخ بهره بانکی در آمریکا و فروپاشی اخیر اکوسیستم «تِرا» نیز به این وضعیت کمک کرده و بسیاری از مردم اکنون از دارایی های به اصطلاح پرخطر اجتناب می کنند. با این حال، فدرال رزرو اشاره کرده است که طی سه مرحله آینده به افزایش ۰.۵۰ درصدی نرخ بهره بانکی ادامه داده و سپس به سمت افزایش ۰.۲۵ درصدی قیمت خواهد رفت.

پیش بینی قیمت دوج لون مارس

تثبیت نسبی و بی تحرکی قیمت توکن «دوج لون» با وجود بهبود وضعیت بازار رمز ارزها

نمودار چهار ساعته قیمت نشان می دهد که قیمت ELON طی چند روز گذشته در محدوده فشرده ای قرار داشته است. نگاه دقیق تر نشان می دهد که بازار این توکن در یک روند نزولی قوی قرار داشته است.

همچنین، قیمت دوج لون در حدود میانگین متحرک ۵۰ روزه خود در حال نوسان بوده و این در حالیست که شاخص قدرت نسبی (RSI) اندکی پایین تر از سطح خرید بیش از حد و همچنین بالاتر از خط روند نزولی که با رنگ قرمز نشان داده شده، حرکت کرده است.

کد خبر: ۱۵۳٬۸۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha