۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
پیش بینی قیمت توکن «شیبا اینو»| آیا به سمت کمترین قیمت سال ۲۰۲۱ حرکت خواهیم کرد؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

پیش بینی قیمت توکن «شیبا اینو»| آیا به سمت کمترین قیمت سال ۲۰۲۱ حرکت خواهیم کرد؟

علیرغم پیشرفت بسیار اندک قیمت رمزارز شیبا در روز دوشنبه، وضعیت شیبا و اخبار منتشر شده پیرامون آن، همچنان ترس را در میان سرمایه گذاران بازار حفظ کرده است.

به گزارش بازار، با بهبود نسبی بازار رمزارزها طی روز دوشنبه، اکنون به نظر می رسد افزایش جزئی قیمت توکن شیبا، پیش بینی های مربوط به قیمت این ارز را تقویت کرده است. با اینحال به نظر می رسد حرکت صعودی که طی سه روز گذشته برای شیبا و سایر ارزهای دیجیتال آغاز شد در حال متوقف شدن است.

قیمت شیبا اینو طی دو روز گذشته ۲.۹۶ درصد رشد کرده اما باید توجه داشته باشیم که این مقدار سود، تنها سود باقیمانده پس از توقف قیمت در مقاومتی است که طی روز آخر معاملات هفته گذشته در نقطه ۰.۰۰۰۰۱۱۹۰ مشاهده شد.

محدود شدن سوددهی روزانه شیبا به دلیل انتشار خبر فوری در مورد ریوشی، خالق ناشناس این توکن است. نگاهی به دسته توییتر این شخصیت نشان می دهد که تمام توییت ها و پست های منتشر شده بر روی شبکه مدیوم حذف شده اند. این رخداد، حدس و گمان ها در خصوص آینده مبهم شیبا را افزایش داده و مانع از افزایش قیمت این ارز شده است.

با این حال، مشخص نیست که عقب نشینی روزانه از اوج های مشاهده شده در روز دوشنبه به دلیل حذف فعالیت در حساب ریوشی یا موضوعی فراتر از این در جهت گیری های قیمت باشد. با ایحال، نگاهی به قیمت برخی از ارزهای دیگر بازار و راندمان کم آنها نیز می تواند این توقف قیمت را تا حد زیادی توجیه کند.

طی ماه جاری، حجم معاملات نهنگ های شیبا اینو ۳۴۱ درصد افزایش یافت و این توکن اکنون ۳۳۰۰۰ کیف پول جدید در ماه می را برای خود ثبت کرده است. لازم به ذکر است، این افزایش حجم خرید زمانی رخ داده که قیمت توکن به پایین‌ترین حد طی ۸ ماه گذشته رسیده است.


پیش بینی قیمت توکن شیبا اینو

پیش بینی قیمت توکن «شیبا اینو»| آیا به سمت کمترین قیمت سال ۲۰۲۱ حرکت خواهیم کرد؟


جهش از حمایت ۰.۰۰۰۰۱۱۶۰ این نقطه را به عنوان حمایت محکم برای شیبا ثبت کرده است. با این حال، هر حرکت اضافی برای افزایش قیمت شیبا، مستلزم عبور قیمت از مقاومت ۰.۰۰۰۰۱۸۱۰ (بالاتر از قیمت ۱۷ می ۲۰۲۱ و پایین ترین حد ۲۲ ژانویه ۲۰۲۲) است.

این مقاوت باید جای خود را برای پیشرفت بیشتر قیمت به سمت ۰.۰۰۰۰۲۳۴۷ (بالاترین قیمت ۲۴ ژانویه و ۲۹ آوریل ۲۰۲۲) تبدیل به نقطه حمایت شود. اهداف اضافی به سمت شمال در مقاومت های بعدی عبارتند از ۰.۰۰۰۰۲۷۱۵ دلار (بیشینه قیمت در ۲ مارس ۲۰۲۲) و ۰.۰۰۰۰۳۰۹۲ دلار (بیشینه قیمت در ۱۳ اکتبر ۲۰۲۱).

از طرف دیگر، کاهش قیمت به زیر سطح حمایت ۰.۰۰۰۰۱۰۱۳ دلار ، در را برای آزمایش قیمت کف ۰.۰۰۰۰۰۰۵۶۵ دلار باز می کند. در زیر این ناحیه، شیبا با ریزش بی سابقه ای در تاریخ خود مواجه خواهد شد.

کد خبر: ۱۵۳٬۷۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha