۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵
 عرضه ۱۷۶ هزار خودرو در اولین فروش سامانه یکپارچه تخصیص خودرو

عرضه ۱۷۶ هزار خودرو در اولین فروش سامانه یکپارچه تخصیص خودرو

تعداد خودروهای عرضه شده توسط خودروسازان در سامانه یکپارچه تخصیص برای این دوره ۱۷۶۹۱۱ خودرو بود که در قالب طرح های فروش متنوع عرضه شد.

به گزارش بازار، اولین سامانه یکپارچه تخصیص خودرو با هدف شفافسازی فرآیند تخصیص خودرو به متقاضیان، تحت نظارت سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان کار خود را از ساعت نه صبح سه شنبه ۲۷ اردیبشهت آغاز کرد و متقاضیان خودرو ظرف مدت یک هفته تا ساعت ۹ صبح روز سه شنبه سوم خرداد اطلاعات ثبت نامی خود را در این سامانه وارد نمودند.

با توجه به افزایش ۱۷۵ درصدی تولید خودروی کامل در خودروسازان بزرگ کشور تا خرداد امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل (تولید کامل بالغ بر ۸۳ هزار خودرو در مقایسه با میزان ۳۰ هزار خودروی کامل تولید شده در مدت مشابه سال قبل) ۳۸ مدل خودروی مختلف از شش خودروساز کشور در این دوره ارائه شد و ۴۱۷۵۳۵۲ نفر دراین سامانه ثبت نام نمودند، ۳۸۷۸۳۰۱ طرح عادی و ۲۹۷۰۵۱ در طرح حمایت از خانواده که پس از صحه گداری اطلاعات مرتبط با طرح جوانی، قرعه کشی طرحهای بالاتر از ظرفیت اعلامی در روز دوشنبه نهم خرداد انجام شد.

مجموع ظرفیت درنظر گرفته شده در خودروهای عرضه شده توسط خودروسازان در سامانه یکپارچه تخصیص برای این دوره ۱۷۶۹۱۱ خودرو بود که در قالب ۱۱۵ طرح فروش متنوع (فروش فوری، فوق العاده، پیش فروشهای کمتر از یکسال و مشارکت در تولید) عرضه گردید.

کد خبر: ۱۵۳٬۶۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha