۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
اعتراض کارکنان زیرمجموعه خودروسازی به پرداخت نصف حقوق
نماینده مردم گلپایگان مطرح کرد

اعتراض کارکنان زیرمجموعه خودروسازی به پرداخت نصف حقوق

بختیار، نماینده مردم گلپایگان از وزیر صمت درخواست کرد به اعتراض کارکنان زیرمجموعه خودروسازی درخصوص پرداخت نصف حقوق فروردین ماه خود رسیدگی کند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علی بختیار در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲ اردیبهشت ‌ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بنا بر اعلام واصله برخی از شرکت های پیمانکاری زیرمجموعه خودروسازها از جمله ایرانخودرو و سایپا قصد دارند حقوق فروردین ماه کارکنان خود را به صورت نیمه پرداخت کنند. در شهرستان گلپایگان نیز برخی از کارکنان شرکت های زیرمجموعه سایپا پیمانکار هستند که به وضعیت پیش آمده برای آنها اعتراض دارند، بنابراین تقاضا دارم وزیر صمت این موضوع را با جدید دنبال کرده و مانع از پرداخت حقوق نصفه و نیمه به نیروهای زیرمجموعه خودروسازان شود.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی در تذکر به وزیر نیرو درخصوص ادغام شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی افزود: با این ادغام در حق کارکنان آب و فاضلاب روستایی اجحاف می شود و باید با همه آنها قرارداد مدت معین و تمام وقت منعقد شود.

وی همچنین افزود: منابع سد باغکل خوانسار از محل مدیریت بحران به میزان ۲۰ میلیارد تومان تامین شده است، لذا باید هر چه سریعتر این منابع تخصیص یافته و عملیات ساخت و ساز آغاز شود.

کد خبر: ۱۵٬۳۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha