۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴
بسیج تمامی امکانات و ناوگان حمل ونقل عمومی در حمل کالاهای اساسی و نهاده های دامی
معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد

بسیج تمامی امکانات و ناوگان حمل ونقل عمومی در حمل کالاهای اساسی و نهاده های دامی

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، از بسیج تمامی امکانات و ناوگان به منظور تسریع در حمل کالاهای اساسی و نهاده های دامی از بنادر کشور خبر داد.

به گزارش بازار، حمیدرضا شهرکی ثانوی معاون حمل و نقل این سازمان در نشست ویدیو کنفرانسی با حضور مدیران کل، معاونین حمل و نقل، رؤسای ادارات حمل و نقل کالا ی استان های سراسر کشور، اظهارکرد: در حال حاضر با ورود و پهلوگیری کشتی های حامل کالاهای اساسی در بنادر جنوبی کشور و همزمانی با فصل برداشت محصولات کشاورزی فسادپذیر، اهمیت تسریع در حمل مایحتاج عمومی مردم وتأمین کالاهای اساسی مورد نیاز هموطنان در اقصی نقاط کشور و توزیع در بازارهای مصرف، دوچندان گردیده و تلاش براین است با گستردگی و تقویت فعالیت ها، امکانات و نیروی انسانی، تخلیه کالاها از کشتی ها هرچه سریع تر انجام شود و مازاد کالاها در انبارهای مبادی ورودی ذخیره سازی شود.

شهرکی با اعلام این که از ابتدای سال جاری تا کنون بالغ بر ۴ میلیون تن کالاهای اساسی در کشور حمل شده است، افزود : این میزان کالا توسط ۱۶۳ هزار سفر ناوگان حمل شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷ درصد افزایش داشته است. بیشترین میزان حمل از مبادی بندر امام خمینی (ره) و بندر شهید رجایی با تلاش رانندگان کالا صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در پایان این نشست مقررشد با تشکیل ستاد ویژه حمل کالاهای اساسی در ستاد مرکزی سازمان و کمیته حمل ونقل در ادارات کل و رصد و پیگیری لحظه ای از میزان سهمیه، ناوگان اعزامی و ارایه گزارشات و اقدامات به عمل آمده به دستگاه‌ها، وضعیت حمل کالاها به صورت روزانه و مستمر به ستاد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ارائه شود. همچنین با صنوف حمل ونقل و سایر سازمان ها و دستگاه های ذیربط، هماهنگی و تعامل های دوسویه برقرار شود.

به گزارش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای؛ در بخش دیگری از این نشست، مدیران کل و معاونین حمل و نقل ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ها، ضمن بیان گزارش اقدامات انجام شده، مسائل و مشکلات موجود در حوزه ذیربط رابیان کردند تا با همفکری و هم اندیشی، در فرایند کار تسهیل و تسریع شود.

کد خبر: ۱۵۳٬۴۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha