۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷
مابه‌التفاوت قیمت کلزا به کشاورزان پرداخت می‌شود
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس:

مابه‌التفاوت قیمت کلزا به کشاورزان پرداخت می‌شود

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: با پیگیری‌هایی که با مسئولان ذی‌ربط داشته‌ایم مقرر شده است مابه‌التفاوت قیمت کلزا به کشاورزان پرداخت شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدجواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در خصوص خرید تضمینی کلزا از کشاورزان، گفت: کشاورزان کلزا کار محصول خود را با قیمت هر تن ۱۳ میلیون تومان در اختیار دولت قرارداده‌اند اما درحال حاضر قیمت هر تن از این محصول به ۲۳ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت و وزارت جهاد کشاورزی به عنوان متولی بخش کشاورزی مکلف هستند مابه‌التفاوت قیمت فعلی کلزا را به کشاورزان جنوب کشور پرداخت کنند، ادامه داد: با پیگیری‌هایی که با مسئولین ذی‌ربط داشته‌ایم مقرر شده است مابه‌التفاوت قیمت کلزا به کشاورزان کشور پرداخت شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، افزود: اختلاف قیمت فعلی و گذشته کلزا باعث زیان کشاورزانی می‌شود که محصول خود را پیش از اصلاح قیمت در اختیار دولت قرار داده‌اند و لازم است تا این مابه‌التفاوت هرچه سریع‌تر به آنها پرداخت شود.

کد خبر: ۱۵۳٬۴۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha