۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۹
سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی منصوب شد
طی حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی؛

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی منصوب شد

وزیر راه و شهرسازی در حکمی سعید چلندری را به عنوان سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی منصوب کرد.

به گزارش بازار، طی حکمی از سوی رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، سعید چلندری به عنوان سرپرست شرکت فرودگاه‌هی امام خمینی منصوب شد. در متن این حکم وزیر راه و شهرسازی به سعید چلندری آمده است: با توجه به تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی، به موجب این حکم شما را به عنوان «سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)» منصوب می نمایم.

امید است با اتکال به الطاف الهی و در اجرای سیاست های دولت مردمی و با تمتع از تجارب خویش و در چارچوب قوانین و مقررات در ایفای بهینه و مطلوب وظایف محوله موفق و موید باشید.

گفتنی است سعید چلندری دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی بوده و دوره مدیریت نوین بیزینس فرودگاهی از کشورهای فرانسه و هلند و دوره خلبانی را در کارنامه علمی خود دارد.

از مهمترین سوابق کاری سعید چلندری می توان به ۲۷ سال مدیریت حوزه فرودگاهی و ناوبری، بازرسی ویژه رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، جانشین مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، ‌ مدیرکل فرودگاه‌های استان‌های کردستان، ‌مازندران، ‌ خراسان رضوی، مدیرکل فرودگاه بین‌المللی امام خمینی و مجری طرح‌های عمرانی این فرودگاه، ‌قائم مقام معاون بازرگانی هواپیمایی زاگرس، ‌مجری احداث شهر فرودگاهی چابهار، قائم مقام و معاون بازرگانی و خدمات فرودگاه‌های هواپیمایی آتا و معاون حمل و نقل و ترانزیت منطقه آزاد چابهار اشاره کرد.

کد خبر: ۱۵۳٬۴۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha