۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵
برای کاهش زمان تاخیر پروازها تلاش شود
وزیر راه و شهرسازی:

برای کاهش زمان تاخیر پروازها تلاش شود

وزیر راه و شهرسازی با توصیه به مدیران فرودگاهی برای تکریم حجاج امسال، گفت: از سازمان هواپیمایی می‌خواهم تا نهایت تلاش خود را برای به حداقل رساندن تاخیرها بکار گیرد.

به گزارش بازار، رستم قاسمی در همایش هم‌اندیشی مدیران ستادی و فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و با حضور در جلسه برگزاری پروازهای حج سال ۱۴۰۱ بیان کرد: پیش‌بینی‌های لازم در خصوص تاخیرات احتمالی و تکریم حجاج در نظر گرفته شود.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به دو عملیات پروازی حج و اربعین در طول سال گفت: مسأله حج امر مهمی است و لازم است مسوولان اجرایی وظایف خود را به خوبی ادا کنند.

وی افزود: در مدت زمان حج شاید مشکلاتی وجود داشته باشد، ولی باید سعی کرد مشکلات به حداقل برسد و با برنامه‌ریزی میزان تاخیرها به کمترین حد ممکن برسد؛ البته با انسجامی که در صنعت هوایی کشور و فرودگاه‌های کشور وجود دارد، امیدواریم بتوانیم حج و سفر خوبی را برای زوار فراهم کنیم و امسال حجی متفاوت‌تر برای حجاج رقم بزنیم.

وی تصریح کرد: کوچک‌ترین بی‌دقتی در برگزاری حج تبعات به دنبال دارد و از مدیران فرودگاه‌های که در اعزام حجاج فعال هستند، درخواست دارم که در فرودگاه متبوع اعلام آماده‌باش کنند تا عملیات اجرایی پیش رو به نحو احسنت انجام شود.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه گفت: در حوزه فرودگاهی کارکنان فرودگاهی و هواپیمایی می‌بایست در برخورد و خدمت‌رسانی به زائران خانه خدا توجیه باشند و موظف هستند تا با آموزش دقیق و منظم، سرویس و خدمات مطلوب را به زائران ارائه دهند و حج متفاوتی را برای زائران خانه خدا رقم بزنیم.

قاسمی با بیان اینکه ما خدمتگزاران مردم هستیم و باید باور داشته باشیم که اگر مسئولیتی داریم، به‌واسطه مردم است، گفت: این روحیه باید تقویت شود و باید مردم مورد تکریم و احترام قرار گیرند.

وی با اشاره به نقش تحریم‌ها در تاخیر پروازها گفت: از سازمان هواپیمایی می‌خواهم تا نهایت تلاش خود را برای به حداقل رساندن تاخیرها بکار گیرد.

وزیر راه و شهرسازی در پایان در خصوص پروازهای اربعین گفت: انشاالله پس از حج ستاد اربعین راه‌اندازی خواهد شد و امسال اربعینی متفاوت چه در حوزه هوایی، زمینی و ریلی برگزار خواهیم کرد و سفر ارزان و خدمات بیشتر در اربعین امسال در دستور کار است.

کد خبر: ۱۵۳٬۳۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha