۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۴
توزیع ۱۴ هزار و ۵۰۰ تن کودشیمیایی یارانه‌ای در استان همدان
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

توزیع ۱۴ هزار و ۵۰۰ تن کودشیمیایی یارانه‌ای در استان همدان

همدان - الیاسی، مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان از توزیع ۱۴ هزار و ۵۳۵ تن انواع کودهای شیمیایی یارانه ای در استان‌ همدان خبر داد.

بهروز الیاسی در گفتگو با خبرنگار بازار افزود: طی سال جاری و تاکنون بیش از ۳۲ هزار و ۲۳۰ تن انواع کودهای شیمیایی ازته، فسفاته و پتاسه از سوی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان تدارک دیده شده که طی دو ماهه ابتدای سال جاری حدود ۱۴ هزار و ۵۳۵ تن آن بین شهرستان های استان همدان توزیع شده است.

وی به میزان ذخیره استراتژیک کودهای کشاورزی اشاره و اعلام کرد: هم‌اکنون ذخیره استان بیش از ۱۷ هزار و ۱۵۰ تن انواع کودهای شیمیایی است که ذخیره مطمئن و قابل اتکایی محسوب می شود.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان با بیان اینکه برنامه ابلاغی سال جاری استان همدان در حدود ۱۲۳ هزار تن است، اظهار امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی مناسب و تمهیدات لازم از سوی دفتر مرکزی شرکت و تلاش همکاران استانی، برنامه ابلاغی به طور کامل اجرایی شود.

وی عنوان کرد: با توجه به استقبال کشاورزان از مصرف کودهای فسفاته و پتاسه در سال جاری، سال پرمصرفی را در مصرف کودهای پایه در راستای نزدیک شدن به استانداردهای جهانی و بمنظور افزایش کمیت و کیفیت محصولات کشاورزی خواهیم داشت.

کد خبر: ۱۵۳٬۳۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha