۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
۳۰۰ پروژه محرومیت‌زدائی در زنجان به اتمام رسید
رئیس بسیج سازندگی زنجان:

۳۰۰ پروژه محرومیت‌زدائی در زنجان به اتمام رسید

زنجان - رئیس بسیج سازندگی زنجان گفت: ۵۰۰ پروژه محرومیت‌زدائی در سال گذشته برنامه‌ریزی شد که تاکنون ۳۰۰ پروژه به اتمام رسیده و اوایل امسال بقیه پروژه‌ها اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از بسیج سازندگی، فرهاد امندی گفت: از سال ۹۲ در زمینه اشتغال و تولید به ویژه امنیت غذایی ۳۷ میلیارد تومان تسهیلات به ویژه در حوزه مشاغل خانگی دراستان پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: آموزش افرادی که در بحث تولید وارد می‌شوند یکی از مهمترین فعالیت‌های سازمان بسیج سازندگی است که به همین منظور تفاهم‌نامه‌هایی با سازمان فنی‌و حرفه‌ای و سازمان جهاد کشاورزی منعقد شده است.

رئیس بسیج سازندگی زنجان گفت: بعد از بحث تولید فروش محصولات از مهمترین فعالیت‌های این سازمان است که امسال با اجرای نمایشگاه‌های دائمی مختلف در شهرستان‌ها در این زمینه اقدام می‌شود و صندوق‌های قرض‌الحسنه در بین مردم ایجاد شده است و این صندوق‌ها برای فعالیت بیشتر به طرف تشکیل تعاونی سوق داده می‌شود.

امندی ابراز داشت: ۵۰۰ پروژه محرومیت زدائی در سال گذشته برنامه‌ریزی شد که تا کنون ۳۰۰ پروژه به اتمام رسیده است و اوایل امسال بقیه پروژه‌ها اجرایی می‌شود.

وی افزود: ۵۰۰ سری جهیزیه اوایل امسال در بین زوج‌های نیازمند و محروم توزیع شده همچنین ۲۰۰ پروژه جدید به ویژه در حوزه آبرسانی اجرایی می‌شود.

رئیس بسیج سازندگی زنجان از توزیع البسه در بین نیازمندان خبرداد و گفت: توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندانی که تحت پوشش هیچ نهادهای حمایتی نیستند، از دیگر اقدامات این سازمان است.

کد خبر: ۱۵٬۳۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha