۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۸
آغاز واگذاری زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی فارس
معاون شرکت شهرک های صنعتی فارس خبرداد؛

آغاز واگذاری زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی فارس

شیراز- معاون برنامه ریزی شرکت شهرک های صنعتی فارس از آغاز واگذاری زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی استان در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی فارس، مهدی اکرمی افزود: کار واگذاری زمین در ۶۲شهرک و ناحیه صنعتی استان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه واگذاری زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی تقاضا محور از طریق فرایند مزایده انجام می شود گفت:این کار با هدف جلوگیری از هرگونه رانت وفساد، ایجاد فرصت برابر برای متقاضیان و شفاف سازی انجام می شود.

اکرمی عنوان کرد: واگذاری زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی آب باریک، بزرگ شیراز، استهبان، جهرم، خرمبید، سپیدان، فتح آباد مرودشت، روزبدان فیروزآباد، لار، لامرد، ملوسجان بیضا، شهرک سنگ نی ریز، چنارشاهیجان، شهید جاویدی سپیدان، سپیدان ۳، ناحیه صنعتی خرمبید از طریق فرآیند مزایده و در سامانه الکترونیک دولت انجام می شود.

معاون برنامه ریزی شرکت شهرک های صنعتی فارس با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی انجام شده، لیست مزایده ها در ابتدای هرماه منتشر می شود گفت: متقاضیان می توانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت فرآیندهای مزایده را پیگیری کنند.

وی تصریح کرد: فرآیند نخستین مزایده امسال نیز آغاز و لیست اراضی در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت قابل دسترسی است.

به گفته اکرمی واگذاری زمین در سایر شهرک ها و نواحی صنعتی استان که دارای یک متقاضی باشد، بدون مزایده انجام و برای سهولت متقاضیان و در راستای کاهش بروکراسی و تسریع در امور، فرآیندهای واگذاری ها بصورت الکترونیکی و از طریق سامانه https://eservice.isipo.ir انجام می شود.

معاون برنامه ریزی شرکت شهرک های صنعتی اضافه کرد: واگذاری اراضی بصورت نقد و اقساط و بر اساس دستورالعمل جدید انجام و مشوق هایی برای ایثارگران، نخبگان، شرکت های دانش بنیان و بهره برداری زودتر از موعد پیش بینی شده است.

کد خبر: ۱۵۳٬۱۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha