۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
مطالبات مراکز طرف قرارداد بیمه سلامت در قزوین پرداخت شد
استاندار قزوین:

مطالبات مراکز طرف قرارداد بیمه سلامت در قزوین پرداخت شد

قزوین - استاندار قزوین از پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد بیمه سلامت در استان قزوین خبر داد و گفت: باید پوشش بیمه‌ای افراد کم درآمد تداوم پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، هدایت الله جمالی پور در خصوص ضرورت تداوم پوشش بیمه‌ای برای افراد کم درآمد اظهار داشت: این روزها که به دلیل گسترش ویروس کرونا گروه‌های مختلفی دچار آسیب شده اند باید چتر حمایتی دولت را بر روی افراد کم درآمد بیشتر کنیم.

وی بیان کرد: یکی از مشکلات و چالش‌های مردم در این زمینه تأمین هزینه‌های درمانی است که معمولاً این نیاز همواره وجود دارد و این روزها نیز بیشتر شده است.

استاندار قزوین یادآور شد: دولت با همه محدودیت‌های مالی و اعتباری و مشکلات اقتصادی که دارد تلاش کرده نیازهای اساسی مردم به ویژه در بخش درمان را تأمین کند که یکی از کارهای ارزشمند طرح بیمه رایگان سلامت است.

وی گفت: این طرح برای دهک‌های پایین جامعه بسیار اهمیت دارد و دغدغه و نگرانی آنها را در تأمین هزینه‌های درمانی برطرف کرده است و تداوم آن ضروری است.

استاندار قزوین افزود: اجرای طرح بیمه رایگان برای محرومان و افراد نیازمند توسط سازمان بیمه سلامت قابل تقدیر است و با شناختی که از مدیریت کلان سازمان بیمه سلامت وجود دارد قطعاً این سازمان عملکرد مطلوبی را دارد و مردم از خدمات آن رضایت دارند.

جمالی پور اظهار داشت: بر اساس بررسی‌های انجام شده، خوشبختانه اقدامات سازمان بیمه سلامت در محدوده وظایف تعریف شده مطلوب بوده و در استان قزوین هم شاهد عملکرد موفقی از اداره بیمه سلامت هستیم.

وی ادامه داد: در زمینه پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد نیز وضعیت بیمه سلامت قابل توجه است و اداره کل بیمه سلامت در طرح صیانت از حقوق شهروندی توانسته جایگاه برتری بین اداره‌های استان کسب کند.

استاندار قزوین بیان کرد: اداره کل بیمه سلامت استان قزوین در زمینه نظارت بر عملکرد مؤسسه‌های طرف قرارداد هم فعالیت چشمگیری داشته است.

جمالی پور بیان کرد: امیدواریم خدمات ارزشمند بیمه رایگان سلامت برای افراد کم درآمد همچنان تداوم یابد و نیازمندان و اقشار ضعیف جامعه هیچ دغدغه و نگرانی در تأمین هزینه‌های درمانی خود نداشته باشند.

کد خبر: ۱۵٬۳۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha