۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸
بودجه سال جاری استان همدان یک هزار و ۵۵۰ میلیارد تومان است
استاندار همدان:

بودجه سال جاری استان همدان یک هزار و ۵۵۰ میلیارد تومان است

همدان - استاندار همدان با بیان اینکه از اعتبارات سال ۱۴۰۰ حداکثر ۵۳ درصد در قالب نقدی و اوراق محقق شده است، اظهار کرد: بودجه سال جاری استان همدان یک هزار و ۵۵۰ میلیارد تومان است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در شورای برنامه‌ریزی، توسعه و اقتصاد مقاومتی استان همدان با بیان اینکه از اعتبارات سال ۱۴۰۰ حداکثر ۵۳ درصد در قالب نقدی و اوراق محقق شده است اظهار کرد: بودجه سال جاری استان همدان یک هزار و ۵۵۰ میلیارد تومان است.

وی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید تلاش کنند تا جذب اعتبار از دستگاه بالادستی خود داشته باشند چون ۸۵ درصد اعتبارات در اختیار هیئت دولت است.

استاندار همدان ادامه داد: سفر رئیس جمهور به همدان بارقه امید را در دل ما روشن کرده و تمام جذب اعتبار این سفر که برای پروژه‌های نیمه‌تمام هزینه خواهد شد که می‌تواند معادل چند برابر تملک دارایی یک سال استان باشد.

وی تأکید کرد: برش شهرستانی و برش دستگاه‌های اجرایی در برنامه پیشرفت و عدالت ۱۴۰۱ به فرمانداران و مدیران ابلاغ می‌شود تا بدانند که چه پروژه‌ای باید دنبال شود.

قاسمی‌فرزاد در ادامه با بیان اینکه متأسفانه جمعیت کشور به سمت سالخوردگی پیش می‌رود که در همین راستا مجلس قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده را تصویب کرد، گفت: در این زمینه امور بانوان استانداری نمی‌تواند به تنهایی این کار را انجام دهد؛ بنابراین معاونت سیاسی، دفتر امور اجتماعی استانداری و دستگاه‌های دیگر همکاری لازم را داشته باشند.

وی تأکید کرد: با توجه به اینکه سند فرهنگی در استان همدان در حال تدوین است بنابراین مباحث مربوط به جمعیت در این دو حوزه باید تلفیق شود.

کد خبر: ۱۵۳٬۱۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha