۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹
پذیرایی نکردن از مسافران در پروازهای بیش از یک ساعت تخلف است

پذیرایی نکردن از مسافران در پروازهای بیش از یک ساعت تخلف است

سرپرست معاونت هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفت: همه شرکت‌های هواپیمایی داخلی موظف به پذیرایی از مسافران در سفرهای بیش از یک ساعته هستند.

به گزارش بازار، حسن خوشخو با اشاره به گزارش‌هایی درباره پذیرایی نکردن برخی شرکت‌های هواپیمایی از مسافران در سفرهای بیش از یک ساعت گفت: همه شرکت‌های هواپیمایی موظفند در پروازهای بیش از یک ساعت از مسافران پذیرایی کنند و یا چنانچه تمایلی به پذیرایی ندارند، باید بهای آن را از میزان قیمت بلیت کسر کرده و به مسافران اعلام کنند.

سرپرست معاونت هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری افزود: در جلسه وزیر راه و شهرسازی با مدیران شرکت‌های هواپیمایی، تاکید شده است که در پروازهای بیش از یک ساعت پذیرایی از مسافران باید صورت گیرد.

وی با تاکید بر لزوم شرکت‌های هواپیمایی در خصوص پذیرایی از مسافران، گفت: چنانچه شرکت‌های هواپیمایی سرپیچی کرده و از مسافران پذیرایی نکنند، موضوع تخلف به رئیس سازمان هواپیمایی کشور اعلام می‌شود.

خوشخو همچنین درباره اعزام زائران حج تمتع ۱۴۰۱ نیز گفت: ۱۶ فرودگاه برای حج امسال عملیاتی شده اند، اما امسال از فرودگاه کرمانشاه عملیات حج انجام نمی‌شود.

وی ادامه داد: پرواز خدمه و عوامل پروازی سازمان حج و زیارت ۱۸ خرداد و حجاج از ۲۲ خرداد عازم خانه خدا خواهند شد.

سرپرست معاونت هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد: تمام حجاج با هواپیماهای ایرانی جابه جا می‌شوند و رایزنی‌ها با عربستان صورت گرفته و فضا برای انجام عملیات حج آماده است.

کد خبر: ۱۵۳٬۰۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha