۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۴
تاثیر منفی حادثه متروپل بر معیشت کسب و کارهای گردشگری آبادان و خرمشهر
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

تاثیر منفی حادثه متروپل بر معیشت کسب و کارهای گردشگری آبادان و خرمشهر

آبادان- موید راد، یک فعال گردشگری گفت: حادثه متروپل تاثیر منفی بر معیشت کسب و کارهای گردشگری شهرهای آبادان و خرمشهر گذاشته است.

جبار موید راد در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: بخشی از برج دوقلوی متروپل آبادان ظهر دوشنبه دوم خرداد ۱۴۰۱ دچار ریزش شد و بیش از ۲۰ نفر از هموطنانمان جان باختند و بیش از ۳۰ نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

وی افزود: این حادثه هولناک در سطح جهان بازتاب گسترده‌ای داشت که متاسفانه بخش‌هایی از این بازتاب نیز منفی بود.

این فعال گردشگری تاکید کرد: در حادثه متروپل کمک‌ها و مشارکت‌های مردمی بسیار زیاد بود و باید به این موضوع بیشتر پرداخته شود. نقش پررنگ مردم بار دیگر نشان داد که آبادان دارای یک فرهنگ غنی و اصیل است.

موید راد تصریح کرد: متاسفانه حادثه برج متروپل و تعطیلی بخش مهمی از بازار آبادان و همچنین به تبع آن حضور کمتر گردشگر، تاثیر منفی در صنعت گردشگری منطقه خواهد داشت.

وی ادامه داد: معیشت کسب و کارهای گردشگری مانند شرکت‌های گردشگری، آژانس‌های هواپیمایی، تورلیدرها و هتل‌های شهرهای آبادان و خرمشهر تحت تاثیر حادثه برج متروپل قرار خواهد گرفت و از دولت انتظار می‌رود با توجه به اینکه خانواده‌های زیادی معیشت خود را از طریق گردشگری تامین می‌کنند، بسته‌های حمایتی و طرح‌های تشویقی در نظر بگیرد.

کد خبر: ۱۵۲٬۹۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha