۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲
شبکه توزیع بدون مشکل در حال عرضه کالاهای اساسی در فارس است
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس:

شبکه توزیع بدون مشکل در حال عرضه کالاهای اساسی در فارس است

شیراز- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: شبکه توزیع بدون هیچ مشکلی در حال عرضه کالاهای اساسی در فارس است و کمبودی مشاهده نمی شود.

به گزارش بازار به نقل از استانداری فارس، حسن ربانی زاده بیان کرد: تحول اقتصادی که در دولت سیزدهم روی داده است براساس برنامه ریزی هایی است که توسط متخصصان در سطح ملی انجام شده از این رو در این طرح شاهد همراهی تمامی ارکان‌ها و عناصر اجتماعی برای اجرای هرچه بهتر این طرح هستیم.

وی اضافه کرد: در این طرح سه مؤلفه تأمین، توزیع و نظارت حائز اهمیت است از این رو می‌توان گفت که شاهد تأمین کافی کالاها و خدمات در سطح استان بوده و نظارت مناسبی نیز توسط دستگاه‌های نظارتی و مردم در حال انجام است.

وی ادامه داد: لازم به یادآوری است که شاید در نظام توزیع کالا با مشکلاتی مواجه باشیم اما این مؤلفه نیز به زودی برطرف خواهد شد.

ربانی زاده در ادامه در خصوص افراد جا مانده از یارانه‌های جدید دولت نیز متذکر شد: افرادی که پیشتر یارانه معیشتی را دریافت می‌کردند اما اکنون امکان دریافت یارانه از آنان صلب شده می‌توانند با مراجعه به سامانه حمایت نسبت به ثبت درخواست بازنگری اقدام کند این در حالی است که بنا به گفته ریاست جمهوری این افراد نیز یارانه به حساب آنان واریز شده اما قابل برداشت نیست.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس ادامه داد: افرادی که قصد جداسازی یارانه خود از خانواده به علت ازدواج را دارند می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس +١٠ و ارائه مدارک نسبت به این جداسازی اقدام کند لازم به تاکید است که دفاتر پلیس+١٠ مرجع دریافت اسناد در خصوص یارانه‌ها هستند و در تمامی موارد افراد می‌توانند با مراجعه به این دفاتر اسناد خود را ارائه و در سامانه ذخیره سازی کنند.

وی در خصوص متولدین قبل از سال ١٣٩۵ نیز عنوان کرد: این افراد با همراه داشتن سیم کارت دانش آموزی به سامانه مراجعه کرده و پس از ثبت نام امکان اضافه شدن به خانواده برای دریافت یارانه فراهم خواهد شد البته نوزادان تازه متولد شده به علت پویایی سامانه بدون نیاز به ثبت نام وارد این سامانه شده و در لیست خانواده قرار می‌گیرند.

ربانی زاده در خصوص شبکه تولید، توزیع و نظارت نیز متذکر شد: در استان فارس تأمین کالا به میزان قابل توجه‌ای صورت گرفته و هیچ کمبودی در کالاهای مورد نیاز مردم وجود ندارد این در حالی است که شبکه توزیع کالا باید نسبت به بازنگری در آن اقدام شده تا اندک مشکلات موجود نیز برطرف شود.

کد خبر: ۱۵۲٬۶۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha