۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱
۶۱۰۰ ایلامی برای دریافت بیمه بیکاری ثبت نام کردند
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام:

۶۱۰۰ ایلامی برای دریافت بیمه بیکاری ثبت نام کردند

ایلام - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام با اشاره به ثبت نام شش هزار و ۱۰۰ بیکار استان در سامانه بیکاری، گفت: شیوع ویروس کرونا موجب بیکاری بسیاری از اقشار کم درآمد جامعه شده که با ثبت نام در سامانه بیکاری مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام، شکرالله شیرخانی اظهار کرد: همزمان با شروغ کرونا در ایلام تاکنون تعدادی از قشرهای مختلف استان بیکار شده اند که طبق مصوبه ستاد کرونا به این افراد بیمه بیکاری تعلق می گیرد.

وی تصریح کرد: تاکنون شش هزار و۱۰۰ نفر کارگر در سامانه بیمه بیکاری در استان ایلام ثبت نام کرده اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام با اشاره به اینکه در حال حاضر اعطای تسهیلات یک میلیون تومانی به افراد یارانه بگیر در دستور کار قرار دارد، گفت: طبق آمارهای تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام این تسهیلات به بیش از ۱۶۷ هزار خانوار در استان ایلام تعلق می‌گیرد.

شیرخانی افزود: در استان ایلام پنج هزار و ۷۰۰ زن سرپرست خانوار وجود دارد که بنا بر مصوبه دولت این قشر جزو اقشار خاص برای دریافت تسهیلات هستند.

وی با اشاره به کمک هزینه خرید اقلام بهداشتی و ضدعفونی ۱۴ کمپ ترک اعتیاد با سرانه هر مرکز پنج میلیون و ۷۰۰ هزار تومان نیز پرداخت شده است، خاطرنشان کرد: همچنین کمک هزینه تهیه اقلام بهداشتی با سرانه پنج میلیون و ۳۰۰  هزار ریال برای مددجویان تمامی مراکز شبانه روزی نگهداری معلولان و سالمندان استان پرداخت شده است.

کد خبر: ۱۵٬۲۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha