۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵
مازندران به فناوری طراحی بدنه خودروهای جدید دست یافت
در گفتگو با بازار؛

مازندران به فناوری طراحی بدنه خودروهای جدید دست یافت

آمل- اسماعیلی، مدیر مجموعه دانش بنیان فولادین ذوب آمل از طراحی بدنه خودرو توسط متخصصان این مجموعه و جلوگیری از واردات آن خبر داد و گفت: هم اکنون مازندران به استان های دارای این فناوری پیوسته است.

ابراهیم اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه با بیان ایکه این مجموعه از سال ۹۶ با دو گروه محصولات با تکنولوژی بالا توانست تائیدیه دانش بنیان را اخذ کند، افزود: تولید محصولات با تناژ بالا از جمله تولیدات است.

وی یادآور شد: محصولات با تناژ بالا به دلیل داشتن وزن بالا جزو محصولات استراتژیک صنعت محسوب می شود و ما آن را در دو گروه ریخته گری می کنیم و گروه دوم در زمینه صنعت نفت و شیمیایی است.

وی با بیان اینکه توانستیم محصولاتی را طراحی و در اختیار متقاضیان قرار دهیم، گفت: این شرکت توانست نیاز کشور را به محصولات وارداتی تامین کند و در زمینه طراحی بدنه خودرو نیز فعالیت هایی داشتیم.

اسماعیلی با اشاره به اهمیت صنعت خودرو اظهار داشت: این صنعت بخش های مختلفی وجود دارد که طراحی بدنه خودروهای جدید از جمله فعالیت ها است و توانستیم بدنه خودروهای مختلف را تولید کنیم.

وی گفت: این شرکت در طراحی بدنه خودروهای مختلفی فعالیت دارد زیرا یکی از بخش های مهم، بدنه خودرو بوده و قبلا بدنه خودرو را وارد می کردند و این شرکت توانست این نیاز را در صنعت خودرو رفع کند.

کد خبر: ۱۵۲٬۵۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha