۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۷
۳۶ مرکز خرید کلزا و گندم در ایلام راه‌اندازی شد
مدیر تعاون روستایی ایلام:

۳۶ مرکز خرید کلزا و گندم در ایلام راه‌اندازی شد

ایلام - مدیر تعاون روستایی ایلام با اشاره به آغاز برداشت محصولات کشاورزی در استان گفت: ۳۶ مرکز خرید کلزا و گندم راه اندازی شده است.

محمد ناصر ناصری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: درخصوص خرید کلزا، هشت مرکز در سطح استان ایلام برای خرید تضمینی کلزاکاران استان راه اندازی شده است.

وی افزود: خرید کلزا در شهرستان های دهلران و مهران شروع شده و تاکنون حدود چهار هزار تن کلزا از کشاورزان استان خریداری شده است.

مدیر تعاون روستایی ایلام با اشاره به اینکه ۲۸ مرکز خرید مربوط به تعاون روستایی در سطح استان برای خرید گندم راه اندازی شده است، گفت: محدودیت زمانی برای خرید وجود ندارد و تدابیر لازم هم برای اجرای پروتکل های بهداشتی صورت گرفته است.

وی افزود: در مجموع ۳۶ مرکز خرید کلزا و گندم در ایلام راه اندازی شده و هم اکنون مشکلی برای خرید تضمینی محصولات کشاورزی وجود ندارد.

ناصری عنوان کرد: شهرستان دهلران قطب تولید گندم و کلزا در استان ایلام است و نیمی از محصولات کشاورزی استان در این شهرستان تولید می شود.

وی با اشاره به اینکه برداشت محصولات در مناطق گرمسیری دهلران و مهران شروع شده است، افزود: برداشت محصولات در سایر مناطق معمولا تا اواخر اردیبهشت ماه و اوایل خردادماه آغاز می شود.

کد خبر: ۱۵٬۲۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha