۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸
برخورد قاطع تعزیرات با گران فروشان و محتکران
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کرد

برخورد قاطع تعزیرات با گران فروشان و محتکران

اصانلو، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: رسیدگی‌های سازمان تعزیرات حکومتی به تخلفات حوزه بازار، از این پس با سرعت و قاطعیت بیشتر انجام می‌شود.

به گزارش بازار، احمد اصانلو افزود: در گذشته مجازات‌های سازمان تعزیرات بازدارنده نبود و به همین علت تخلفات در حوزه بازار تکرار می‌شد، اما باتوجه به افزایش اختیارات سازمان تعزیرات حکومتی و ابلاغ مصوبه سران قوا، از این پس شاهد رسیدگی‌های سازمان تعزیرات توام با سرعت و قاطعیت بیشتر خواهیم بود.

معاون وزیر دادگستری، برخورد جدی با تخلفات صورت گرفته و جریمه سنگین شرکت‌های تولید ماکارونی، پوشک و مواد نوشیدنی به علت افزایش خودسرانه قیمت محصولات را از جمله رویکرد جدید سازمان تعزیرات حکومتی دربرخورد با گران فروشان و محتکران اعلام کرد.

احمد اصانلو گفت: باوجود امکانات محدود و تعداد کم شعبه‌های تعزیرات، کارکنان سازمان تعزیرات بصورت جهادی و شبانه روز به گزارش‌های بازرسان و مردم در خصوص تخلفات حوزه بازار رسیدگی می‌کنند.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، تقویت و تشدید گشت‌های مشترک تعزیرات با وزارت‌های جهاد و صمت را از دیگر اقدامات روزهای اخیر سازمان تعزیرات حکومتی برای تثبیت بازار و برخورد قاطع باگران فروشان و محتکران برشمرد.

کد خبر: ۱۵۲٬۴۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha