۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷
مابه‌التفاوت ارزی واحدهای تولیدی به حساب هدفمندی یارانه‌ها واریز شود
دادستان همدان:

مابه‌التفاوت ارزی واحدهای تولیدی به حساب هدفمندی یارانه‌ها واریز شود

همدان - دادستان همدان گفت: واحدهایی که ارز ترجیجی دریافت کرده‌اند باید ضمن تکمیل خوداظهاری میزان موجودی انبارهای خود، نسبت به واریز مابه‌التفاوت ارز به حساب هدفمندی یارانه ها اقدام کنند.

به گزارش بازار؛ حسن خانجانی اظهار کرد: به منظور اهتمام در اجرای دستور رئیس قوه قضائیه مبنی بر «مقابله با گرانفروشی و احتکار» به سازمان صمت استان در مکاتبه‌ای تأکید شده برای پیشگیری از هر گونه شائبه و تشکیل پرونده احتکار؛ باید تمام واحدهایی که ارز ترجیحی دریافت کرده‌اند، نسبت به خوداظهاری میزان موجودی در انبارهای خود اقدام کنند.

وی گفت: در همین راستا باید این واحدهای تولیدی، گزارش خود را به سازمان جهاد کشاورزی استان ارسال و در زمان مقرر نیز نسبت به واریز مابه‌التفاوت ارز به حساب هدفمندی یارانه‌ها اقدام کنند.

دادستان همدان افزود: برای رصد و نظارت بر اجرای کامل این دستور باید سازمان جهاد کشاورزی هم نتیجه را به دادسرای همدان و اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال کند.

وی با ابراز تأسف از اقدام نامناسب صاحبان تعدادی از واحدهای صنفی و یا تولیدی در احتکار مایحتاج اساسی مردم آن هم در روزهای سخت فعلی، از مردم خواست در صورت مطلع شدن از احتکار در هر نقطه از استان، بلافاصله برای حفاظت از حقوق عامه، موضوع را به مسئولان ذیصلاح از جمله تعزیرات اطلاع دهند و یا به دادستان‌های شهرستان‌ها اعلام جرم کنند.

کد خبر: ۱۵۲٬۰۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha