۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
بازنگری طرح هادی ۱۵۰ روستا در استان تهران/تسریع در جهش تولید نیازمند پیگیری اهداف اقتصادی است
استاندار تهران تاکید کرد؛

بازنگری طرح هادی ۱۵۰ روستا در استان تهران/تسریع در جهش تولید نیازمند پیگیری اهداف اقتصادی است

تهران - استاندار تهران از بازنگری طرح هادی ۱۵۰ روستا در استان تهران خبر داد و گفت: تسریع در جهش تولید نیازمند پیگیری اهداف اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار بازار، انوشیروان محسنی بندپی بعد از ظهر دوشنبه در اولین جلسه شورای برنامه ریزی سال ۹۹ که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور ۳۲ دستگاه اجرایی در استانداری تهران برگزار شد اظهار داشت: با توجه به شعار سال که «جهش تولید» است لزوما برای تسریع در تحقق این شعار نیازمند پیگیری اهداف اقتصادی کشور هستیم.

استاندار تهران با اشاره به وجود اختلاف نظر بین بنیاد مسکن و جهاد کشاورزی استان تهران در خصوص اجرای طرح های هادی افزود: طرح هادی حدود ۱۵۰ روستا در استان تهران از ۱۰ سال گذشته است و نیاز به بازنگری دارد.

وی در ادامه از تصویب اتصال کمربندی جنوبی ورامین به کمربندی قرچک در شورای ترافیک و شورای برنامه‌ریزی استان تهران خبر داد.

محسنی بندپی با اشاره به شیوع کرونا و تبعات امنیتی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی تاثیرگذاری آن در زمینه تولید بیان داشت: جهش تولید با همکاری و همراهی دستگاه های استان محقق می شود و باید برنامه ریزی ها معطوف به عملیاتی شدن این شعار شود.

کد خبر: ۱۵٬۱۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha