۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
افزایش نمایشگاه‌های عرضه کالا در استان سمنان/ ضرورت جلوگیری از انحصاری شدن بازار
برای‌ حمایت از مصرف‌کنندگان صورت می‌گیرد؛

افزایش نمایشگاه‌های عرضه کالا در استان سمنان/ ضرورت جلوگیری از انحصاری شدن بازار

سمنان – معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با اشاره به رویکرد ستاد تنظیم بازار برای تعادل بخشی به قیمت انواع کالاها گفت: برپایی نمایشگاه‌های عرضه کالا در استان با محوریت جلوگیری از انحصاری شدن بازار و حمایت از مصرف کننده در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار بازار، حشمت‌الله عسگری پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه کارگروه ستاد تنظیم بازار به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه برگزاری نمایشگاه‌ها منجر به افزایش عرضه کالاها باقیمت مناسب در بین مردم می‌شود، اظهار داشت: برپایی نمایشگاه‌های عرضه کالا در استان با محوریت جلوگیری از انحصاری شدن بازار در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه افزایش نمایشگاه و فروشگاه پوشاک، مبلمان و دیگر کالاها برای‌ حمایت از مصرف‌کنندگان در استان سمنان در دستور کار است، افزود: رویکردهای کارشناسی برای قیمت‌گذاری اقلام غذایی همانند ماه‌های گذشته در استان سمنان استمرار یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بابیان اینکه با برنامه‌ریزی اصولی تعادل و آرامش بازار عرضه و تقاضای سمنان ادامه می‌یابد، یادآور شد: ارائه گزارش‌های موردی و مستمر از قیمت و موجودی اقلام غذایی و کالاهای اساسی به‌خصوص دام‌های سبک، سنگین و گوشت قرمز از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان در دستور کار قرار گیرد.

عسگری بابیان اینکه نشست‌هایی برای نحوه برگزاری و بررسی موضوعات در ارتباط با نمایشگاه‌ها در استان سمنان برگزار می‌شود، تأکید کرد: توجه به حقوق مصرف‌کنندگان با تکیه‌بر رویکردهای اصولی و نظارت دقیق از بازار حاصل می‌شود و مسئولان مربوط در رابطه این موضوع تلاش داشته باشند.

کد خبر: ۱٬۵۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha