۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
کسب و کار آنلاین خودت را ۳۰ دقیقه ای راه بنداز

کسب و کار آنلاین خودت را ۳۰ دقیقه ای راه بنداز

این روزها برتری کسب و کارهای اینترنتی بر کسب و کارهای سنتی و فیزیکی بر هیچ کسی پوشیده نیست.

به گزارش بازار، این روزها برتری کسب و کارهای اینترنتی بر کسب و کارهای سنتی و فیزیکی بر هیچ کسی پوشیده نیست. در عصر تکنولوژی امروز مشاغل آنلاین آنچنان توسعه یافته‌اند که کسب و کارهای سنتی به حاشیه کشانده شده‌اند. جالب است بدانید لزوم راه اندازی کسب و کار اینترنتی در دهه اخیر به اوج اهمیت خود رسیده و این تحولات گسترده و سریع نشان از سرعت رشد تکنولوژی و نفوذ اینترنت بر زندگی بشر دارد. کسب و کارهای سنتی در این برهه از زمان که زندگی بشر به طرز عجیبی با اینترنت عجین شده پیشرفتی ندارند و کسب و کار آنلاین لازمه پیشرفت کارفرمایان مختلف می‌باشد. یکی از دلایلی که باعث شده مشاغل سنتی از کسب و کار آنلاین عقب بماند این است که تصور می‌کنند راه اندازی کار آنلاین سخت و پیچیده است. با ما همراه باشید تا با راه اندازی کسب و کار اینترنتی آسان آشنا شوید.

مزایای کسب و کار آنلاین

بهتر است ابتدا با اهمیت کسب و کار آنلاین آشنا شوید. برای این منظور تجربه خود را از راه اندازی کسب و کار اینترنتی برایتان شرح می‌دهم. بنده نیز صاحب یک کسب و کار سنتی بودم و با سال‌ها سابقه درآمد بسیار خوبی از این طریق کسب می‌کردم. در چند سال اخیر و با توسعه اینترنت در زندگی بشر رفته رفته از درآمدهای من نیز کاسته شد و دیگر مانند گذشته مشتری بالقوه و بالفعل زیادی نداشتم. در حالی که هیچ تغییری در کیفیت محصولات من ایجاد نشد و همان خدماتی را ارائه می‌دادم که پیش‌تر عرضه می‌شد. چه بسا با توجه به سلیقه مشتری محصولات متنوع و برند را نیز تأمین و عرضه می‌داشتم. بارها در مورد کسب و کار اینترنتی شنیده بودم اما هیچگاه تصور نمی‌کردم که اینترنت به این اندازه زندگی افراد را تحت تأثیر قرار داده باشد که حتی افراد، ساده‌ترین خریدهای خود را نیز از طریق آن انجام دهند. وجود آن دسته از مشتریان ثابتی که سال‌ها آن‌ها را می‌شناختم به من اجازه نمی‌داد که به کسب و کار اینترنتی فکر کنم.

در واقع تصورم از کسب و کار آنلاین چیز دیگری بود و فکر می‌کردم کار اینترنتی آنچنان سخت و پیچیده است که ممکن است با دنبال کردن آن، همان مشتری‌های ثابت و به اصطلاح بالقوه را نیز از دست بدهم. در این بین هر روز شاهد پیشرفت و درآمدزایی همکاران خود بودم و همین مسئله بنده را ترغیب کرد که به صورت جدی به کسب و کار اینترنتی فکر کنم. از آنجا که هیچ تخصصی در حوزه اینترنت نداشتم و حتی نمی‌دانستم برای شروع یک کسب و کار اینترنتی باید چگونه اقدام کنم کمی مضطرب بودم. از طرفی شنیده بودم که راه اندازی مشاغل آنلاین به تخصص و صرف هزینه احتیاج دارد. در نهایت پس از تمام کش و قوس‌ها و تحقیق و جست و جو به این مسئله مهم رسیدم که می‌توان بدون صرف هیچ هزینه‌ای یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کرد.

بازخوردی که از فعالیت خود در بستر اینترنت به عنوان یک شغل اینترنتی دریافت کردم، مرا شگفت زده کرده بود، چون توانستم در مدت زمان بسیار کوتاهی به فروش حداکثری خود برسم و مشتریان باقوه بسیاری پیدا کنم. تجربه بنده در این مدت حاکی از آن است که کاربران اینترنت در عصر تکنولوژی و ارتباطات ترجیح می‌دهند حتی ساده‌ترین نیازهای خود را نیز به صورت آنلاین و بدون مراجعه حضوری تهیه کنند. برتری کسب و کار آنلاین نسبت به مشاغل سنتی زمانی مشخص می‌شود که صاحبین کسب و کارها می‌توانند بدون محدودیت در زمان و مکان به کسب درآمد بپردازند و با استفاده از استراتژی‌های خاصی که یادگیری آن‌ها چندان هم سخت نیست، مشتریان بالقوه خود را پیدا کنند.

کسب و کار آنلاین خودت را ۳۰ دقیقه ای راه بنداز

نحوه راه اندازی کسب و کار آنلاین

برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی باید به طراحی سایت بپردازید. احتمالا با خود فکر می‌کنید که شما از پس طراحی سایت بر نمی‌آیید و یا چون دانش آن را در اختیار ندارید، انجام این کار غیرممکن است. جای نگرانی نیست، برای استارت یک شغل اینترنتی کافی است در حوزه فعالیت خود متخصص و کاربلد باشید. حوزه طراحی سایت یک حوزه بسیار گسترده و نسبتا پیچیده است و به دانش برنامه نویسی احتیاج دارد. شما باید برای راه اندازی سایت خود ابتدا ملزومات آن را فراهم سازید. تهیه دامنه، هاست، سرور، فعال کردن درگاه‌های پرداخت و فاکتورهای دیگر جزو ملزومات سایت است که وجود آن‌ها بدون استثنا برای هر نوع سایت اینترنتی ضروری است. اگر با هیچ یک از این فاکتورها آشنا نباشید، اصلا جای تعجب ندارد. شما می‌توانید با کمک مدیر وب در عرض۳۰ دقیقه کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

دوره ۲۹ دقیقه‌ای مدیر وب

بنده نیز بدون هیچ دانشی در خصوص طراحی سایت تنها با شرکت در دوره آموزشی مدیر وب توانستم در عرض۳۰ دقیقه سایت خود را راه اندازی کرده و اولین فروش خود را در عرض نیم ساعت آغاز کنم. شما نیز می‌توانید با ثبت نام برای این دوره آموزشی رایگان، ویدئوی ۲۹ دقیقه‌ای مدیر وب را دریافت کرده و با مشاهده آن تمام نکات مربوط به راه اندازی کسب و کار آنلاین را بیاموزید. در ضمن همراه این دوره یک بسته نصب سریع و اتوماتیک به شما داده می‌شود که می‌توانید به کمک آن سایت خود را در کمتر از پنج دقیقه راه اندازی کنید، بدون این که حتی به یک خط کدنویسی نیاز داشته باشید. ممکن است فعال سازی درگاه پرداخت یا ثبت دامنه کمی زمان‌بر باشد اما به هر حال شما می‌توانید در کمترین زمان ممکن کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید. هدف مدیر وب از راه اندازی این دوره آموزشی مختصر و جامع تنها کمک به کسب و کارهایی است که دغدغه اینترنتی شدن خود را دارند.

کسب و کار آنلاین خودت را ۳۰ دقیقه ای راه بنداز

این دوره برای یک مدت مشخص رایگان شده است. شما می‌توانید با یک هزینه ناچیز برای ثبت دامنه و هاست، سایت خود را راه اندازی کنید. برای شرکت در این دوره کافی است عبارت «راه اندازی کسب و کار آنلاین در ۲۹ دقیقه مدیر وب» را در گوگل سرچ کنید. این دوره به شما کمک می‌کند که خودتان کسب و کار اینترنتی خود را آغاز کنید و از طریق فعالیت در آن به درآمدهای دلاری برسید.

کد خبر: ۱۵۱٬۸۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha