۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
سفر رئیس جمهور به استان سمنان ١١٧ مصوبه عمرانی دارد
استاندار سمنان در گفت‌وگو با بازار؛

سفر رئیس جمهور به استان سمنان ١١٧ مصوبه عمرانی دارد

سمنان- هاشمی، استاندار سمنان با اشاره به روند اختصاص اعتبارات به پروژه‌های سفر آبان ماه گذشته رئیس جمهور به سمنان، گفت: در این سفر ۱۱۷ مصوبه فقط در زمینه عمرانی به تصویب رسیده است.

سید محمد رضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار بازار، درباره مصوبات سفر استانی نهم هیئت دولت سیزدهم به استان سمنان همزمان با آبان ماه سال قبل، تاکید کرد: ۳۳۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار عمرانی در این سفر برای استان مصوب شده است.

وی با بیان اینکه این اعتبارات در قالب ۱۱۷ پروژه عمرانی اختصاص خواهند یافت، افزود: تمام تلاش ما جذب و اختصاص اعتبارات به پروژه های عمرانی به خصوص طرح های نیمه تمام در راستای خدمت رسانی به مردم است.

استاندار سمنان با بیان اینکه ٢٨ مصوبه اقتصادی نیز در این سفر برای استان مصوب شد، تاکید کرد: بیش از ۱۰ میلیارد تومان برای این طرح ها اعتبار در نظر گرفته شده است.

هاشمی با بیان اینکه مجموعاً سفر حجت الاسلام رئیسی به استان سمنان ١۴۵ مصوبه داشت، گفت: ۴۶٩ طرح عمرانی، اقتصادی، صنعتی و کشاورزی در این سفر مصوب شدند که در واقع اجرای آنها تحول عظیم اقتصادی را در استان ایجاد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در مجموع بیش از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبارات مصوب سفر نهم هیئت دولت به استان سمنان در نظر گرفته شده است، گفت: یک هزار میلیارد تومان از این اعتبارات تا ابتدای اردیبهشت ماه جذب شده و مابقی نیز در تلاش هستیم تا بتوانیم جذب کنیم.

استاندار سمنان همچنین گفت: ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات سفر در اختیار دستگاه های اجرایی استان قرار گرفته که صرف امور عمرانی و طرح های نیمه تمام می شود.

کد خبر: ۱۵۱٬۳۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha