۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵
ماشین لباسشویی صنعتی چه مزایایی بر ماشین لباسشویی خانگی دارد؟

ماشین لباسشویی صنعتی چه مزایایی بر ماشین لباسشویی خانگی دارد؟

پیشرفت تکنولوژی سبب تولید تجهیزات بسیار متنوعی شده که بشر می‌تواند با به‌کارگیری آن‌ها در سطوح مختلف ضمن سرعت بخشیدن به امور خود، با صرف انرژی کم‌تری بازدهی و راندمان کاری خود را افزایش دهد.

به گزارش بازار، پیشرفت تکنولوژی سبب تولید تجهیزات بسیار متنوعی شده که بشر می‌تواند با به‌کارگیری آن‌ها در سطوح مختلف ضمن سرعت بخشیدن به امور خود، با صرف انرژی کم‌تری بازدهی و راندمان کاری خود را افزایش دهد. بسیاری از تجهیزات برقی که روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرند، در انواع صنعتی و برای مصارف گسترده نیز وجود دارند. ماشین لباسشویی یکی از این تجهیزات برقی است که در انواع خانگی و صنعتی تولید می‌شود. ماشین لباسشویی صنعتی را می‌توان جزو تجهیزات بسیار پیشرفته‌ای قرار داد که در تمام لاندر روم‌ها دیده می‌شود. در واقع این دستگاه جزو مهم‌ترین تجهیزات لاندری به شمار می‌رود. ماشین لباسشویی صنعتی مزایای خاصی نسبت به ماشین لباسشویی خانگی دارد که در ادامه به بررسی تفاوت‌های این دو تجهیز و برتری لباسشویی صنعتی می‌پردازیم.

ماشین لباسشویی صنعتی

ماشین لباسشویی صنعتی چه مزایایی بر ماشین لباسشویی خانگی دارد؟

این نوع ماشین لباسشویی جزو تجهیزات پیشرفته و بسیار کارآمدی است که می‌توان با آن حجم زیادی از انواع لباس، پارچه، پتو، رومیزی، رو فرشی، ملحفه، کاور صندلی، روتختی و رو بالشتی، پرده و غیره را شست‌وشو داد. این دستگاه در مراکز زیادی از جمله پانسیون‌ها، هتل‌ها، تالارهای پذیرایی، بیمارستان‌ها، خشکشویی‌ها و غیره کارایی بسیار بهینه‌ای دارد. البته برای هر یک از این کاربری‌ها دستگاهی مخصوص با ویژگی‌های خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد. از بین تمام کاربری‌های ماشین لباسشویی می‌توان خشکشویی را اصلی‌ترین مکانی دانست که در آن از این نوع دستگاه صنعتی استفاده می‌شود. ماشین لباسشویی صنعتی خود دارای انواع مختلفی است و بر اساس فاکتورهای مختلفی از جمله ابعاد، ظرفیت، قابلیت شست‌وشو و غیره تقسیم‌بندی می‌شود؛ به همین دلیل در انتخاب ماشین لباسشویی برای خشکشویی باید ابعاد مغازه و حجم سفارش مشتری را در نظر گرفت.

تفاوت ماشین های لباسشویی صنعتی با ماشین لباسشویی خانگی

ماشین‌های لباسشویی صنعتی در انواع دستی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک وجود دارند. هرچند مدل‌های اتوماتیک این تجهیزات بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. ماشین لباسشویی صنعتی با ماشین لباسشویی خانگی تفاوت‌های بسیاری دارد؛ این تفاوت‌ها در فاکتورهایی از جمله: طراحی ساخت، ظرفیت موتور، جنس بدنه، حجم لباس و قیمت بررسی می‌شود. ماشین‌های لباسشویی صنعتی قدرت و دوام بیشتری دارند. در واقع بیشتر از این که به ظاهر این دستگاه‌ها توجه شود، پایداری و کیفیت آن ها مد نظر قرار می‌گیرد. ظرفیت موتور این نوع لباسشویی چندین برابر لباسشویی خانگی است و بر اساس این قدرت موتور و حجم دستگاه، می‌توان حجم زیادی از لباس را در مدت زمان کم شست‌وشو داد. طبیعتا قیمت لباسشویی صنعتی نیز بسیار بیشتر از لباسشویی خانگی است.

از مزایای ماشین لباسشویی صنعتی می‌توان به قدرت پاک‌کنندگی فوق‌العاده آن اشاره کرد. این مزیت وقتی مشخص می‌شود که شما می‌توانید در یک بازه زمانی کوتاه حجم زیادی از لباس و سایر منسوجات را شست‌وشو دهید، در واقع می‌توانید ضمن صرفه‌جویی در زمان و انرژی به عملکرد فوق‌العاده‌ای از این تجهیز صنعتی برسید. عملکرد این ماشین‌های لباسشویی به گونه‌ای است که هیچ تغییری در کیفیت لباس ایجاد نمی‌کنند. این ماشین‌های لباسشویی با طراحی هوشمندانه‌ای تولید می‌شوند و تنظیمات شست‌وشو و آب‌گیری در آن‌ها بر اساس نوع لباس و پارچه این امکان را فراهم آورده که بتوان انواع لباس‌های حساس و پارچه‌های ظریف را با این ماشین شست‌وشو داد. ماشین‌های لباسشویی صنعتی مجهز به سیستم کنترل هوشمند بوده و از ایمنی بسیار بالایی برخوردارند.

ماشین خشکشویی صنعتی

ماشین‌های خشکشویی نوعی تجهیز صنعتی به شمار می‌روند و همان‌طور که از نام این دستگاه بر می‌آید در استفاده از آن، از آب به‌عنوان حلال استفاده نمی‌شود. در این ماشین‌های شست‌وشو از حلال‌های شیمیایی برای از بین بردن لکه‌ها استفاده می‌شود؛ بنابراین می‌توان آن دسته از لباس‌هایی را که به شست‌وشوی زیاد حساس هستند را با ماشین خشکشویی لکه‌زدایی و تمیز کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر از جمله ویژگی های فنی و همچنین قیمت این نوع ماشین ها می توانید وارد لینک ماشین خشکشویی صنعتی شوید.

انواع ماشین لباسشویی صنعتی را از کجا تهیه کنیم؟

ماشین لباسشویی صنعتی چه مزایایی بر ماشین لباسشویی خانگی دارد؟

با توجه به این که قیمت خرید این ماشین‌های لاندری به کیفیت و برند آن‌ها و امکانات هر دستگاه بستگی دارد، توصیه می‌شود از یک شرکت معتبر خرید خود را انجام دهید. نگین طبخ خاورمیانه به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده ها و عرضه‌کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی در ایران و خاورمیانه فعالیت دارد. تمامی محصولات نگین طبخ دارای گارانتی و خدمات طولانی مدت هستند. این شرکت ضمن تأمین تجهیزات آشپزخانه محصولات بسیار متنوع دیگر از جمله انواع تجهیزات لاندری، ماشین‌های لباسشویی، خشکشویی و غیره را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت عرضه می‌کند. شما می‌توانید برای خرید انواع ماشین‌های لباسشویی صنعتی متناسب با نیاز کاربری و حجم فعالیت خود از طریق لینک زیر وارد سایت نگین طبخ خاورمیانه شده و پس از دریافت مشاوره خرید، سفارش خود را ثبت کنید.

https://negin-tabkh.com/

کد خبر: ۱۵۱٬۳۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha