۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۸
وراث ۳.۵ میلیون سهامدار عدالت چشم انتظار تعیین تکلیف هستند
در گفتگو با بازار عنوان شد؛

وراث ۳.۵ میلیون سهامدار عدالت چشم انتظار تعیین تکلیف هستند

ساری- توکلی، رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور شمار فوت شدگان سهام عدالت را ۳.۵ میلیون نفر ذکر کرد و گفت: وراث این افراد منتظر و چشم انتظار تعیین تکلیف هستند.

عسگر توکلی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به شناسایی جاماندگان سهام عدالت در دهک های اولیه از جمله بهزیستی و کمیته امداد اظهار داشت: تمای زیادی به شناسایی سریع جاماندگان سهام عدالت داریم و باید این طرح زودتر اجرایی شود.

وی افزود: دولت قبل اعتقادی به سهام عدالت نداشت و با توجه به پیگیری های صورت گرفته مقرر شد جاماندگان سهام عدالت تعیین تکلیف شود و دولت باید دارائی هایی را به این منظور اختصاص دهد.

وی ادامه داد: دولت پذیرفت تا نسبت به تعیین تکلیف ۲۰ میلیون جامانده سهام عدالت اقدام کند این درحالی که طی دولت قبل یک میلیون و ۸۵۰ هزار نفر دارای برگه سهام عدالت بودند و به رغم پیگیری ها، این افراد دارای برگه سهام سبز را پذیرا نشدند.

توکلی شمار فوت شدگان سهام عدالت را سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفر ذکر کرد و گفت: باید سازوکار خوبی اتخاذ شود تا کسی از حق وحقوق خود بازنماند و نسبت به تعیین تکلیف جاماندگان و فوت شدگان اقدام شود.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه شرکت تعاونی سهام عدالت کشور وجود مشکل در سامانه سجام را از جمله مشکلات بیان کرد و گفت: متاسفانه سود سهام عدالت برخی از افراد واریز نشد که طی دو هفته آینده واریز می شود.

کد خبر: ۱۵۱٬۲۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha