۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱
 علاقه‌مندان برای حضور در هیات تجاری اعزامی به قزاقستان تا فردا فرصت ثبت‌نام دارند

علاقه‌مندان برای حضور در هیات تجاری اعزامی به قزاقستان تا فردا فرصت ثبت‌نام دارند

معاونت بین‌الملل اتاق ایران در نظر دارد همزمان با برگزاری مجمع اقتصادی اوراسیا در قزاقستان یک هیات تجاری به این کشور اعزام کند. علاقه‌مندان تا پایان وقت اداری ۲۸ اردیبهشت برای ثبت نام فرصت دارند.

به گزارش بازار، معاونت بین الملل اتاق ایران در نظر دارد همزمان با برگزاری مجمع اقتصادی اوراسیا در قزاقستان یک هیات تجاری در حوزه های کشاورزی، مواد غذایی، حمل و نقل، انرژی، داروسازی، منسوجات، دانش بنیان و فناوری، پتروشیمی، مصالح ساختمانی، مواد شوینده، مبل سازی، ظروف و بلورجات و گردشگری سلامت به این کشور اعزام کند.

مجمع اقتصادی اوراسیا قرار است در تاریخ ۲۶ و ۲۷ می ۲۰۲۲ مقارن با ۵ و ۶ خردادماه ۱۴۰۱ و در حاشیه نشست شورای عالی اقتصادی اوراسیا با موضوع ادغام اقتصادی اوراسیا در عصر تغییرات جهانی، فرصت های جدید برای فعالیت های سرمایه گذاری متشکل از بخش های خصوصی کشورهای عضو و همکار در بیشکک برگزار شود.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این هیأت تجاری می توانند با شماره های ۰۹۳۵۷۱۲۷۰۹۵ و ۰۹۱۲۳۶۳۴۶۶۳ و یا ۸۵۷۳۲۳۷۵ تماس بگیرند. مهلت ثبت نام اولیه تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ۲۸/۲/۱۴۰۱ خواهد بود.

کد خبر: ۱۵۱٬۱۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha