۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
۸.۵ میلیارد تومان به افراد آسیب دیده از کرونا در ایلام اختصاص یافت
استاندار ایلام:

۸.۵ میلیارد تومان به افراد آسیب دیده از کرونا در ایلام اختصاص یافت

ایلام - استاندار ایلام از کمک هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی نهادهای مختلف به افراد آسیب دیده از کرونا در ایلام خبر داد و گفت: به افرادی که بر اساس کرونا صدمه و مشکل مالی و معیشتی پیدا کردند کمک می‌شود.

به گزارش بازار، قاسم سلیمانی دشتکی صبح دوشنبه در جلسه ساماندهی امور جوانان ایلام که به‌صورت ویدئو کنفرانس در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: همه مراکزی که برای کمک با آسیب دیدگان از کرونا اقدام به جمع آوری کمک می کنند برای جلوگیری از موازی کاری و تکرار مکررات توزیع اقلام با نظارت کمیته جمع آوری کمک های ستاد استانی مبارزه با کرونا انجام شود.

وی تصریح کرد: تاکنون هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در استان جمع آوری شده است که از این میزان سه میلیارد تومان توسط بنیاد مستضعفان و پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیز توسط کمک های مردمی، خیرین و تجار استان و ایلامی های ساکن دیگر نقاط کشور و اتاق بازرگانی استان و کشور جمع آوری شده است.

استاندار ایلام در ادامه به ضرورت ساماندهی پویش ها پرداخت و گفت: در این راستا بومی سازی کرده ایم تا در هر شهرستان کمیته ای تشکیل و افرادی که بر اساس کرونا صدمه دیده اند و مشکل مالی و معیشتی پیدا کرده اند در سامانه ای که به همین منظور طراحی شده است ثبت و شناسایی شوند.

سلیمانی دشتکی در ادامه هدف از ایجاد سازوکار تشکیل کارگروه و ایجاد سامانه را شناسایی افراد ذی‌حق و ساماندهی توزیع کمک ها تحت نظارت کمیته کمک های مردمی ستاد استانی مبارزه با کرونا عنوان کرد و گفت: این سامانه از پرداخت چندباره به افراد جلوگیری می کند و افراد بیشتری را برای کمک تحت پوشش قرار می دهد.

وی افزود: در این میان افرادی که شغلشان را از دست داده اند چون کارگران فصلی و روزمزد و اصنافی که به خاطر اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی کسب و کارشان تعطیل شده است و امروز برای گذران زندگی با سختی مواجه هستند، جامعه هدف کمک های مردمی در پویش‌های ایجاد شده هستند.

کد خبر: ۱۵٬۱۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha