۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱
تغییر قیمت و سهمیه‌بندی نان در زنجان انجام نمی شود
رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان:

تغییر قیمت و سهمیه‌بندی نان در زنجان انجام نمی شود

زنجان- حسنی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: تغییر قیمت و سهمیه‌بندی نان در زنجان انجام نمی شود.

روح الله حسنی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه تامین کالا و بازرسی از بازار به جد در زنجان دنبال می شود،گفت: تامین نقدینگی برای واحدهای تولیدی، اصلاح رویه‌ها در رابطه با مسائل اجرایی در جریان تولید و بها دادن به زنجیره تولید را داریم که در گذشته مفهوم خاصی پیدا نمی‌کردند.

وی اظهار کرد: بیش از ۱۰۰ تیم بازرسی در سطح استان تشکیل شده و روزانه بیش از ۱۰۰۰ مورد (یک هزار مورد) بازرسی انجام شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی به کمبود کالا در بازار اشاره کرد و گفت: بخشی از این امر طبیعی است.

حسنی به تحولات جهانی و جنگ روسیه و اوکراین اشاره کرد و ابراز داشت: ۷۰ درصد روغن خام دنیا را اوکراین تامین می‌کند و با توجه به تبادلی که ایران با این کشور دارد به بازار ایران نیز تاثیر می‌گذارد.

وی ابراز داشت: هیچگونه تغییر قیمت و سهمیه‌بندی در نان صورت نخواهد گرفت و هیچ تغییری در نحوه خرید نان مردم ایجاد نمی‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان صریح کرد: در کل سال گذشته ۱۵ هزار مورد بازرسی از بازار انجام شده در حالی که امسال روزانه بیش از ۱۰۰۰ مورد بازرسی انجام می‌شود.

حسنی با اشاره به اینکه تثبیت قیمت‌ها است مورد تاکید است،گفت: گوشت مرغ در استان زنجان طی روز گذشته با حداکثر قیمت عرضه می‌شد اما امروز کمی پایین آمده چرا که عرضه و تقاضا بر قیمت‌ها موثر است.

کد خبر: ۱۵۱٬۰۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha